Duidelijke site, snelle levering. Krijgen wat je besteld.

Prima pasvorm, zitten geweldig!

Goed. De bestelling kwam op tijd en klopte ook.

Vlot geleverd

Altijd goede en vlotte levering

Goed product

Goed product en snelle levering

Retourkosten voor eigen rekening

Jammer dat je retourzending zelf moet betalen.

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Bij ons is het retourneren inderdaad voor eigen rekening. Als we een foutje hebben gemaakt of er gaat iets mis, dan komen we zeker tegemoet in de retourkosten. Helaas kan ik hier verder niets in betekenen. Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd en dan wens ik u nog een fijne dag toe! Met vriendelijke groet, Klantenservice van Sloggies.nl

Snelle en correcte levering

Prima pasvorm en mooie kwaliteit

Goede prijs, snelle levering

Veel keuze, en een goed prijs/kwaliteit verhouding

Goede kwaliteit en pasvorm

Goed materiaal en blijvende pasvorm. Nu voor t eerst gezien dat er meerkleurig zijn.in de winkels meestal wit zwart huis.s blij met kleuren. Had nog graag rood maar die waren uitverkocht.

Slecht

Beloven te bezorgen binnen een dag maar verzenden toch pas de volgende dag (lag dus niet aan de post). Had speciaal om deze belofte (voor 23 uur besteld, morgen geleverd, ik bestelde 17uur) bij sloggie besteld zodat het nog mee kon op reis voor zieke schoonmoeder. Dat is dus niet gelukt. Zeer jammer en onvriendelijke communicatie hierover.

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend dat u het zo heeft ervaren. Ik zie dat hier ook contact over is geweest via de mail en we hebben uw bestelling inderdaad 1 dag later verzonden. Via de mail is aan u uitgelegd dat er op onze website staat aangegeven dat het tijdens actieperiodes wat langer kan duren. Dat was de reden, maar nogmaals begrijpen we dat het vervelend is. Als de actieperiode voorbij is, hopen we altijd weer dezelfde dag te verzenden, zoals we normaal ook doen. Ik hoop op uw begrip en dan wens ik u nog een fijne dag toe! Met vriendelijke groet, Klantenservice van Sloggies.nl

Dfg

Cvkk

Slechte bezorger

Bezorging via DHl. Pakket afgeleverd op een verkeerde adres. Deze mensen hebben mij het pakket gebracht. Gelukkig zijn er nog eerlijke mensen. Sloggies heeft werk gemaakt bij DHL betreffende mijn klacht

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat u het zo heeft ervaren. Fijn in ieder geval om te horen dat het pakketje terecht is gekomen. Ik zal voor u een klacht maken bij DHL, zodat ze de bezorger zullen aanspreken en het niet meer voor zal komen. Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd en dan wens ik u nog een fijne dag toe! Met vriendelijke groet, Klantenservice van Sloggies.nl

Eenvoudig bestellen

Enorm lastig om het label eenvoudig uit de onderbroek te verwijderen. Nergens is dan meer terug te lezen welke maat je in de oude onderbroeken had. Hierdoor heb ik eigenlijk 1 maat te klein besteld.

Niet alles oké

In een geval zending meer als een week geleden nog niet ontvangen

Zeer comfortabel

Goede kwaliteit, zeer comfortabel en snelle verzending. Kortom geweldig.

Makkelijk gekocht en snel geleverd

heerlijk comfortabel zeer zorgvuldig afgewerkt product, dragen maar!!

zie boven

Perfecte pascorm. Soepel dragen!

Perfecte pascorm. Soepel dragen!

Prima.

Prima van bestelling tot levering alleen prijs is wat hoog.

Er is voldoende keuze en de bestelling wordt snel geleverd.

Prima artikelen, snelle levering

Sloggies is een prima bedrijf, levert goede artikelen die lang mee gaan en ze worden snel geleverd.

Prima geregeld!

slechte kwaliteit

bereikbaarheid matig kwaliteit met sprongen achteruit

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Jammer om te horen dat u het zo heeft ervaren. U geeft aan dat de bereikbaar matig is, maar ik zie op uw mailadres geen contact terug en op uw opgegeven telefoonnummer zie ik ook geen contact met ons terug. Ik weet daarom niet precies wat u daarmee bedoelt. U geeft aan dat kwaliteit achteruit is gegaan. Graag ontvangen we alle klachten per mail, zodat we het kunnen nakijken en een passende oplossing kunnen aanbieden. U kunt ons bereiken op [email protected]. Ik hoop dat het zo is opgehelderd en dan wens ik u nog een fijne dag toe! Met vriendelijke groet, Klantenservice van Sloggies.nl

Fijne site en de volgende dag al in huis. Artikelen zitten netjes verpakt.

Helaas te klein

De retour regeling is slecht Tot twee keer toe gewoon thuis ! Dan krijg ik het bericht dat ik niet thuis was Nu moet ik weer opnieuw afspraak maken

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend dat het niet goed ging met de retourzending. Gelukkig komt dit niet vaak voor en zie ik inmiddels dat het pakketje bij u is afgehaald. Klopt dat ook? Als dat het geval is, gaan we deze zo snel mogelijk retour verwerken, zodra deze hier is aangekomen. Ik hoor het graag van u. Met vriendelijke groet, Klantenservice van Sloggies.nl

Cookweg 14

4462 HE Goes