Matig tevreden over BH

BH redelijk comfortabel stiksel nog net wat irritant

Een fijne webwinkel, met genoeg keuze en goede kwaliteit. Makkelijk bestellen en snel geleverd

Snel en betrouwbaar

De bestellingen werden snel verzonden en de prijs was prima.

tijdige aflevering, prima service.

Het bestelde was niet op voorraad. Kreeg melding wanneer wel. Keurig.

Is niet goed

Is niet goed. Als er iets fout gaat en ik de fout gemaakt heb en het pakket booit ontvangen heb en ergens bij dhl hangt kan ik weken wachten tot ik het geld terug heb. Tevens vind ik de klantvriendelijkheid re wensen overlaten. Ik houdt er niet van als er steeds gezegd wordt ik heb ik heb u laten weten. En ja ik had het huisnummer verkeerd maar op het verEndgebeuren van dhl staan GEEN ADRES alleen een huisnr wat dN wel verkeerd is maar naar enkel een huisnummer kan je niet versturen. En de dame in kwestie heeft gelijk bij dat huisnr is een andere postcode. Maar als je twijfelt over het adres waar de zending heen moet waarom dan niet ven bellen of eea klopt? Waarom geef je ander jn vredesnaam je telefoonnr?

Welkoms Kortingscode wordt niet toegepast.

Wel een mail sturen met een welkomstkorting. Bij invoeren wordt deze niet toegepast. Uiterst teleurstellend.

Snel

Bestelling binnen 24 uur binnen

Verschil in maat

Helaas is mijn ervaring dat er bij dezelfde maat van hetzelfde model wel 2 centimeter verschil kan zitten in de omtrek. Dat is erg veel. Het ondergoed zelf vind ik wel erg prettig in dragen, maar met deze prijs wil je gewoon een duidelijke maat kunnen kopen. Omdat het fijn draagbaar is wil ik het toch aanbevelen, maar controleer alsjeblieft de maat voordat je het wast en niet erna zoals ik deed. Dan kun je het nog terugsturen.

Pasvorm super goed bestellen eenvoudig en snelle levering

Zie bovenstaand

Vlotte levering fijn ondergoed

Fijne boxershort van zero feel!

Ik heb de boxershort van zero feel. Mooi onzichtbaar onder kleding. Het materiaal is zacht en blijft lang mooi, maar niet in de wasdroger doen! De stof is niet te dik en ademt.

Zoals het bezorgen en bestellen zijn jullie heel goed in geweest

Prima kan niet beter

Heel goede ervaring met levering en vooral service, top

Helemaal tevreden

Snel en klantvriendelijk

Bestelling werd snel geleverd en het foutje in de levering werd vriendelijk en supersnel rechtgezet.

Goede en snelle service.

Goed en snel geholpen

De maat valt ontzettend klein

Ik heb de maattabel gehanteerd maar deze klopte echt niet. Neem echt een maat groter!!

Beetje prijzig

Snel bezorgd en uitstekend materiaal.

Zie voorgaande.

Het enige merk dat mij echt past....

Idem....

Het bestelde item is nooit aangekomen

Het bestelde item heb ik niet ontvangen

Snelle levering maar vooral geweldig ondergoed

Mooi ondergoed

Netjes bezorgd, snel, en mooie kwaliteit, zeker een aanrader.

Makkelijk bestellen super snelle levering

Sloggi niet meer en niet minder

Fijne broeken op makkelijke site

Cookweg 14

4462 HE Goes