Sterke punten: Duidelijke site en goede omschrijving van de producten, fijne en goede producten ontvangen en snel geleverd.

Goede ervaring

Sterke punten: Snelle levering

Prima bestel site

Sterke punten: Uitstekende producten

Goede spullen, snelle levering

Sterke punten: Weet niet

Sterke punten: goede kwaliteit, snelheid van levering.

Sterke punten: Makkelijk om te bestellen

Prima website

Sterke punten: Duidelijkheid over levering

Prima service.

Sterke punten: Nvt

Snel en correct. Moeilijke site door de enorme collectie!

Sterke punten: Niet binnen 24 uur,dat is het enige minpuntje.

Hele goede service,op tijd,aardige chauffeur.

Sterke punten: Alles prima, van de website tot aan de levering en betaling

Ervaring is prima.

Sterke punten: Verpakking

Sterke punten: Kwaliteit

Sterke punten: Erg vriendelijke klantenservice hebben een fijne oplossing als er per ongeluk iets mis gaat

Super fijne ervaringen met Sloggie

Sterke punten: De side

Sterke punten: Zit goed, zacht materiaal. Draagt heel comfortabel.

Ervaring op zich is goed. Waar ik me aan stoor is dat er aangegeven wordt voor 16.00 uur bestellen morgen in huis. Dat gebeurd niet. Na twee dagen bericht uw bestelling is vertraagd wegens niet op voorraad. Tegelijkertijd kon ik het zelfde artikel nog bestellen volgens “voor 16.00 bestellen morgen in huis”. Dat is in dit digitale tijdperk niet nodig. Na een dag of 10 heb ik mijn bestelling inmiddels compleet in huis. De financiële afwikkeling vond wel pas plaats na verzending.

Sterke punten: goede kwaliteit

duidelijke website

Sterke punten: Mooie website

Teleurstellend

Sterke punten: Product is goed.

Bij de bestelling wordt beloofd dat deze 'morgen' bezorgd wordt. In principe zou dat ook gebeuren, bericht ontvangen van GLS. Maar ná een halve dag thuis zitten wachten, helaas geen GLS. De volgende dag weer bericht van GLS dat ze vandaag bezorgen, zonder excuses. Alsof gisteren niets gebeurd was. Bestelling werd geleverd, maar een uur later dan de aangegeven 4-uurs periode. Kies voor PostNL.

Sterke punten: Goede site

Sterke punten: Prijs !!!!!

Sterke punten: De administratie kosten die ingehouden weEden bij retourlevering van €. 3,50

Omdat we 2 Sloggies teruggestuurd hebben is er €.3,50 administratie kosten ingehouden bij terug betalen.

Sterke punten: retourzending goed afgewikkeld

Sterke punten: Snelle levering en goede kwaliteit

Al jaren klant

Sterke punten: Bestelproces

Levert snel

Sterke punten: gemakkelijke website, snelle levering, goed op de hoogte gehouden

Gemakkelijk bestellen, snel geleverd

Cookweg 14