Sterke punten: duidelijke info en snelle levering

goed assortiment, duidelijke informatie, snelle levering

Sterke punten: Het heerlijke model van de slip met pijpjes doet me er iedere keer weer in tuinen, ondanks de sterk wisselende kwaliteit van het naaiwerk

Zeer teleurstellend

Sterke punten: Ook snelle levering

Kwaliteits slips en bh's zonder beugel, moeilijk elders te kopen, dus ik ben blij met jullie!

Sterke punten: Altijd netjes een update via de mail dat het nog niet op voorraad is.

Minder goed dan verwacht. Op de site stond "binnen 24 uur geleverd", helaas zijn we nu bijna 3 maanden verder en ik heb net pas de helft binnen. Ja, ik snap dat de levertijden (dropshipping?) lastig zijn nu, maar zet dat dan gewoon bij het product ipv achteraf te melden aan de klant.

Sterke punten: Quick

Went fine, but I received my order only partially due to availability. No knowledge when I will receive the rest!

Sterke punten: Zie boven

Snelle levering, goede materialen

Sterke punten: geen

de aangeboden kortingscode wordt niet automatisch geladen waardoor ik de korting ben misgelopen.

Sterke punten: Snelle levering, geen overdreven grote verpakking om de bestelling

Prima, snel en zonder problemen.

Sterke punten: Alles zoals verwacht

Sterke punten: Snelle levering. Goede kwaliteit.

Prima! Op tijd geleverd en het is een goed product

Sterke punten: Duidelijke webshop en snelle levering.

Voor tweede keer een bestelling gedaan.

Sterke punten: Goede hulp bij bestellen

Prima, heel behulpzaam

Sterke punten: Achteraf betalen

Helaas niet zo snel verzonden en ontvangen als beloofd

Sterke punten: Gewenste product is altijd aanwezig

Kwaliteit product is goed en bestellen snel en gemakkelijk

Sterke punten: Mooie broekjes

Het maakt mij niet zoveel uit maar de snelle bestelling duurde meer dan een week, stop toch met die stomme beloftes, dit zijn toch geen pakketjes die met spoed geleverd moeten worden.

Sterke punten: Service is beneden pijl.

Bestelling is nooit aangekomen. Volgens pakketdienst is het bezorgd. Sloggie zou contact opnemen met pakketdienst. Na een week nog steeds niets gehoord. Geld weg en geen spullen super de service van Sloggie.

Sterke punten: Komt afspraken na.

Prima ervaringen.Doet wat het belooft.

Sterke punten: Snelle levering

Uitskende ervaring

Sterke punten: Very good quality underwear

In Heemstede

Sterke punten: Duidelijke fotos, bestelgemak.

Makkelijk te bestellen, tot nu toe goede producten, informatie over de maat kan wel wat beter.

Sterke punten: Website werkt goed.

Jammer dat artikel op voorraad staat, besteld kan worden maar na bestellen en betalen blijkt dat de voorraad niet klopt en moet je wachten op je bestelling

Sterke punten: weet ik nu nog niet. de eerste keer

mijn dochter heeft mij in contact gebracht met jullie

Sterke punten: Mooie kwaliteit

Sterke punten: Snel en efficiënt!

Zeer positief.

Sterke punten: nee nog niet

goed aangekomen zonder problemen

Cookweg 14