Fijn ondergoed

Fijn ondergoed. Zit goed en prettig materiaal. Pijpjes van de shirt niet te lang en krult dus niet om.

Al jaren gebruik ik sloggy s, ben zeer tevreden

Heerlijke zachte stof. Netjes afgewerkt. Zit fantastisch

Snelle service, alles goed! Top

Niet goed

Ik heb niet gekregen wat ik heb besteld ik had Short 2 pack besteld en ik heb basic slips ontvangen een slechte levering ben ik niet gewend Ik kan geen barcode versturen want de doosjes zijn al bij het oud papier. Ik gebruik deze zending maar hoop dat het de volgende keer goed zal komen

Super leuk

Super leuk ondergoed dat heel lekker zit en snelle levering en leuke kortingen.

Zitten lekker

Jammergenoeg ontstaan er bij het elastiek steeds hele kleine gaatjes. Anders 5 sterren. Ze zitten heerlijk en draag ze al jaren.

Fijne winkel, heerlijke producten

Eenvoudig besteld en snel bezorgd. Alleen jammer dat 1 van de producten veel te klein is (zelfde maat als de andere, dus ik dacht, komt wel goed) en ik de labeltjes er al afgeknipt had (omdat de maat hetzelfde was)... stom van me, jammer!

Goede pasvorm, goede kwaliteit, nergens knellend .

Prima lingerie. Goede pasvorm nergens knellend, makkelijk te wassen met uitneembare pads.

geen retour bon

geen reaktie ontvangen op retourzending. geen geld terug ontvangen. Nog altijd geen geld terug ontvangen en geen berichtgeving

Snelle correcte bezorging

Makelijk om te bestellen,zeer ruime keuze,snelle bezorging. Ga zo door zou ik zeggen.

Past goed

Goede pasvorm en duidelijke site.

Dun

De huidige sloggies zijn zijn dunner. Voelen minder prettig.

Gemakkelijk te bestellen . De site zou wel iets duidelijker mogen

gewoon goed

Nog steeds gewoon erg goed

Goede service, snel geleverd en geen namaak!

Goede service en kwaliteit van de producten zijn erg goed . Top

Snel besteld snel geleverd

Nette en snelle levering. Perfect

Prima klantenservice

Correct verzorgd

Correct verzorgd.

Goed, super kwaliteit.

Ik koop en draag al heel lang de bh's van sloggie.

Zweetlucht

Mijn bestelling was doordrongen van zweetlucht. Na een informerende mail naar de klantenservice kreeg ik de boodschap dat dit nog niet eerder was voorgekomen. Ik voelde me niet gehoord. NB het kost ook nog geld om het product terug te sturen wat ik niet terug heb gekregen.

Comfortabel

Comfortabel goede pasvorm. Gewoon goed

Top kwaliteit

Keurig en vlot bezorgd en prima kwaliteit ondergoed, dat zit als gegoten.

Cookweg 14

4462 HE Goes