Voldeed volledig aan de verwachtingen

Voldeed volledig aan de verwachtingen.

Verkeerde maatvoering en geen reactie op vraag

Heb hele fijne BH-hempjes (bralettes) van Sloggie dus een aantal bijbesteld. Helaas is de maatvoering aangepast waardoor de nieuwe te strak zitten. Heb hierover vragen gesteld, maar heb helaas geen antwoord mogen ontvangen. Hopelijk mag ik ze nog omruilen.

Double comfort

Er is geen ander voor mij, al vele jaren geweldig

Vlot geleverd zoals besteld

Goede site, duidelijke info, vlot geleverd.

Betrouwbaar

Goede site en informatie. Snelle levering.

Kwaliteit prima

Een 6, aangezien ik sloggies voor mijn echtgenoot wil bestellen die in de aanbieding zijn, deze niet op voorraad blijken.

Fijne overzichtelijke website en super snelle levering. Producten in goede staat ontvangen.

Prima, mijn bestelling was in de volgende dag geleverd

Bestelling en levering snel en goed. Het enige jammere was dat niet alle maten op voorraad waren.

Fijne pasvorm en snelle levering

Ik vind de slips van Sloggi ideaal voor onder kleding waarbij ik het storend vind wanneer je ondergoed ziet zitten. Deze hipsters zijn super comfortabel en niet zichtbaar tijdens het dragen. Ik hoop dat de kwaliteit nog steeds hetzelfde is als 20 jaar geleden. Want zo lang heb ik met de vorige set gedaan. (Niet bij dagelijks gebruik overigens) Maat ik heb ze nog steeds!

Prima product

Snelle levering!

Snelle levering en goede mastgeving op de site

Fijn!

Ze zitten heel fijn om mijn borsten en nauwelijks voelbaar. Perfecte huidskleur ook.

Voortreffelijk

Cijfer 5 vind ik te bescheiden, een 9 is een betere weergave

Goede pasvorm.

Wat een goede pasvorm. Ook fijn dat de stof zo dun is. Een heerlijke zomer onderbroek.

zeer goed

goede prijs en snelle levering

Prima product, goede levering

In eerste instantie heb ik 1 product te weinig gekregen. Deden ze helemaal niet moeilijk over en hebben het na geleverd. Helemaal goed!

Snelle levering.

Jammer van de verkleuring

Reeds vele jaren gebruik ik de producten van sloggi. De laatste levering 8 stuks, gaf een vergeling aan en was niet het bekende smetteloos wit. Ik had gehoopt dat na de eerste wasbeurt de kleur wit volledig zou terugkeren.

Zeer tevreden klant.

Snelle verzending. Degelijk verpakt. Fijne slips.

Pasvorm en kwaliteit goed.

Pasvorm, kwaliteit en duurzaamheid zijn goed

Vlotte levering. Helaas zat er één verkeerde item bij: kleine maat en andere kleur.

Viel tegen.

Duidelijke site en snelle en goede levering

Duidelijke site en snelle en goede levering

heel comfortabel

prettige ondergoed en snel geleverd na een dag in huis, top

Al jaren vaste klant

Al jaren vaste klant