Fijne slips voor mijn man van prima kwaliteit!

Alles goed en ook nog eens voordeel: 4 halen, 3 betalen!

Prima snelle bezorging

Prima ervaring slaggitaar altijd goede kwaliteit

Uitstekende koopervaring op website

Een zeer goede website. Waardoor mijn koop goed verliep Alleen de bezorging verliep minder goed.

Snelle en correcte levering

Een prima product! Een snelle en correcte levering

Veel te strakke elastieken band

De maatvoering klopt niet. De broek is maat 7 en de elastieken band maat 4.

Zeer slecht

Een paar broekjes besteld aan de hand van de maattabel. Ze waren een maat te klein, maar omruilen kan niet en terugsturen blijkt € 6,95 te kosten. Toen ik de klantenservice vroeg om een oplossing kreeg ik te horen dat de maattabel slechts een advies is en dat je altijd moet passen omdat het toch persoonlijk is. Hoe kun je passen online, daar zijn maattabellen toch juist voor? Een centimeter is een centimeter, niks persoonlijks aan.

super service

het probleempje was snel en goed opgelost

Ik wil niets anders meer:

Wederom in de actie sloggies gekocht. Wat dragen ze fijn. Heb al verschillende modellen geprobeerd. De pasvorm, elasticiteit, geweldig.

Goede pasvorm

Draag ze al jaren prima materiaal

Perfecte kwaliteit en pasvorm

Perfect.

Snel en een fijn product.

Dat staat hierboven al.

super pasvorm, mooie kwaliteit, snel geleverd

super pasvorm, mooie kwaliteit, snel geleverd,

Prima snelle levering !

Prima levering heel snel!

Klacht ingediend via de mail

Begin van de week een levering gekregen en bleek 1 top de verkeerde maat te zijn. Hier gelijk een mail over gestuurd met foto's erbij, maar nog geen reactie.

9 van de 10 keer goede slips

Wij hebben dus wel eens dat na verloop van een aantal maanden er naden losgaan of de tailleband niet goed vast zit. Verder goede slips

Uitstekend!

Alleen de bezorging laat te wensen over. Maar dat hebben ze zelf niet in de hand.

Snelle en goede service.

Goede levering

Snelle verzending! Retourprocedure snel en efficiënt

Niet goedkoop maar wel kwaliteit.

Niet goedkoop maar wel kwaliteit.

Snelle levering en goede kwaliteit.

Snelle levering.

Fijne producten die snel zijn geleverd.

De elastiekjes van de gladde niet katoenen broekjes zijn erg rommelig, weet de naam niet van het materiaal maar vind ik verder mooie broekjes, jammer dat ik ze bij de aanbiedingen nooit aantref. Verder al zeker 30 jaar mijn merk.

Uitstekend slip en ook goed gestikt, het garen is zeer goed en stevig gestikt!

Veel ondergoed blijkt na een aantal keer wassen, het stiksel los te laten. Bij sloggies niet! Heel goede slip en gaat jaren mee!

Fijne lingerie

Xx