Zitten lekker en goed

Gebruik ze al heel lang

Snelle service, goede producten

Snelle service, goede producten

betrouwbaar materiaal en betrouwbare levering

Sinds enige jaren bestellen wij onze Sloggies hier. Bevalt ons goed, zeker met de acties!

Super onderwear

Zit als gegoten

redelijk

Wat ik besteld had was goed maar voor mij te groot en wilde het ruilen dat was zo'n gedoe en ook nog verzend kosten betalen. Heb het maar gehouden. Wel jammer want wide eventueel nog wat bestellen want in de winkels is het haast niet meer te koop en wil graag zien hoe groot het is. Maar als ik weer bestel en het is niet goed zit ik weer, dus dan maar niet meer. Jammer want de kwaliteit is prima daar is niet op aan te merken.

De ene dag besteld en de volgende dag al geleverd, perfecte service

Snelle levering, al jaren goede kwaliteit

Zie boven

Waardeloos

Had 6 broekjes besteld maar was vergeten de 2 gratis aan te klikken wordt je daar niet op geattendeerd en ze sturen het ook niet mee over gebeld en dan zeggen we kunnen er niets aan doen. Echt waardeloos

Ik zou niet anders willen, ze sluiten ook goed aan

lekker stofje,zit goed en voelt goed aan op de huid

Ik draag ze al jaren en ben nog steeds zeer tevreden

Ik draag ze al jaren en wil niet anders. Prima!!

Gird

hij zit geweldig.

Zee snel geleverd!

Erg goede service!

De bestelling werd teruggestuurd naar Sloggies omdat het 2x niet bezorgd kon worden. Na 1 mailtje werd het gewoon een 2e keer verstuurd. Erg fijn!

perfecte levering en pasvorm

nvt

Snel geleverd, netjes verpakt

Snel geleverd, netjes verpakt

Correct en snel

De site is duidelijk, kan gemakkelijk vinden wat ik nodig heb. Alles gaat verder vlot en duidelijk. De volgende dag in huis klopt ook, kortom prima service.

Fijne kwaliteit

Gebruik altijd sloggies. Ze zitten erg fijn en gaan lang mee. Goede prijs-/kwaliteit verhouding.

Draag sloggies al jaren

Omdat ik al jaren sloggies draag is mij wel opgevallen dat de kwaliteit iets minder is geworden ze lijken wel dunner van stof en gaan ook minder lang mee. Maar het draag comfort is wel heel erg fijn.

Ik had hemdjes besteld en ik heb spaghetti bandjehemdjes toegestuurd gekregen, oeps!! Ze zijn ook goed, maar lijkt me troch niet de bedoeling! Verder fijne slips en alles volgens plan ontvangen.

Binnen een paar dagen kwam de bestelling binnen. Het ondergoed van Sloggi is geweldig!

Goede service en perfecte kwaliteit

Niet goed

Zijn niet op de afgesproken plaats afgeleverd om op te halen.

Retour goed geregeld

Reactie op mijn email wegens foute bestelling werd snel en adequaat gereageerd. Voor wat betreft de terugbetaling nog geen reactie

Uitstekend.

Wat moet ik nog meer zeggen?

Fijne slips

Al jaren draag ik alleen maar Sloggi. Bevalt me prima. Nu nog graag een wat charmanter model in grote maten.

Cookweg 14

4462 HE Goes