Snel en overzichtelijk

Website is overzichtelijk, en bestellen is erg makkelijk.

snel en goed

De levering leek 'Overtoom' wel.

Webshop is prima

Snelle levering dat was wel goed Maar ik vind de slips die ik besteld heb niet zo geweldig voor de prijs die ik er voor heb betaald had ik meer verwacht. Ze zijn best mooi maar bv een inlegkruisje blijft niet zitten, konstant opletten dat je m niet verliest. Ook heb ik er 1 van microvezel die rolt elke keer naar beneden. Ik ben er echt niet tevreden over. 5 slips waar ik notabene met korting nog ruim 60 euro voor heb betaald.

Al 40 jaar draag ik Sloggie ondergoed. Mijn man ca. 25 jaar.

Vlotte verzending

Hele fijne high waist slips. Mooie kwaliteit. Was eigenlijk op zoek naar de hiphuggers, maar die zijn al een tijdje niet op voorraad in mijn maat. Maar deze high zitten ook heerlijk en zijn er in mooie kleuren!

Netjes verzorgd en duidelijke communicatie.

Fijne producten en snel geleverd

Mega blij met mijn ondergoed. Comfortabel, past goed, inclusief (grote maten) en kwalitatief. Ik ga zeker nog een bestellen. Het was erg snel binnen.

Ik ben heel tevreden met mijn sloggies ondergoed.

Het is heel zacht en aangenaam. Je voelt het bijna niet op je lichaam.

Snel besteld, simpel proces, snel en goed geleverd, uitstekende pasvorm, erg blij

Zit confortabel

Veel keuze in maten en snelle levering

Sloggie Maxi Slips besteld. Mooie slips in goede stof kwaliteit

Hele snelle bezorging keurig verpakt en afgeleverd

Goeie kwaliteit

Ik ben zeer tevreden zeer fijn product zowel voor heren als dames

Het ondergoed is van goede kwaliteit en wordt snel bezorgd.

Goede prijs kwaliteit en snel geleverd

Mijn Sloggy’s waren snel geleverd. De prijs kwaliteitsverhouding als altijd prima. Jammer dat de bezorging verliep via DHL. Heb ik regelmatig slechte ervaring mee. Zeker als je niet thuis kunt zijn als ze het pakket bezorgen. PostNL doet het beter.

Verpakking teveel

Waarom krijg ik per onderbroek een tasje? Totaal geen duurzame werkwijze en onnodig.

Excellent

Ik heb goede ervaringen met Sloggies. Ze zitten als gegoten. Heel comfortabel tijdens het sporten. Wat wil ik nog meer!!!

Snel en goed geleverd

Prima bedrijf.

Al vele jaren doen wij hier onze bestellingen. Gaat altijd goed.

prima kwaliteit

Prima ervaring.

... omdat ik het als prima heb ervaren.

Bezorging.

Bezorger zette het pakket gewoon op straat voor de deur. Wachtte niet tot we open deden.

Cookweg 14

4462 HE Goes