Zitten heerlijk

Zijn heerlijke slips

Kwaliteit

Goede kwaliteit, snelle levering, perfecte pasvorm. Maar wel een beetje duur!

Slip zit goed en geeft bescherming

Slip zit goed, geeft bescherming en blijft goed in de was. Ik was het in een waszakje en hang de slip op. De slip ziet er ook aantrekkelijk uit.

perfect in draagbaarheid en levering

als een van de weinige heeft sloggi een katoenen comfort top. Fijn en comfortabel draagbaar! Product werd snel geleverd!

Prima kwaliteit

Zoals altijd: prima kwaliteit, snelle levering en ik hou van de 3+1 actie waarbij je niet perse 4 artikelen hoeft te kopen!

Kwaliteit is de laatste jaren erg achteruit gegaan

De stiksels rond taille en benen laten los. Er komen snel gaten in het ondergoed.

Goed gevoel

Zitten erg prettig en mooi breed taille elastiek.

De sloggies sluiten goed aan, geven geen drukplekken en voelen heel comfortabel.

Prima site om te zoeken en te bestellen. Top en snel geleverd.

Terug sturen betalen

Moest 4,95 betalen om 1 bh terug te sturen omdat de maat niet goed was zo zonde van mn geld volgende keer bestel ik wel ergens waar je die kosten niet heb!!

Goede en nette bezorging, veel zorg aan besteed

Mijn bestelling is in goede orde ontvangen. Zou zo weer bij jullie bestellen.

Snelle verzending

Site makkelijk te gebruiken

Super bij

Fijne sloggies en met de actie 4 kopen 3 betalen helemaal top

Goede spullen en genoeg keuze

Supergoed

Betrouwbaar

Snelle levering Goede kwaliteit

fijne service

fijne service Wat duurder ondergoed maar zit heerlijk en van goede kwaliteit

Slechte levering Door DHL

Na een week mijn bestelling nog niet binnen. Het is mij nu duidelijk dat dit niet aan Sloggies.nl ligt. Verzoek van mij was naar een pakketautomaat van DHL te sturen maar als deze vol zijn dan sturen zij dit retour. Dit is mij nu al 2x overkomen. Nogmaals ligt aan DHL niet aan Sloggies.

Neem een ander transportbedrijf

Mijn pakketjes hebben drie dagen rond gezworven in Nederland en uiteindelijk niet op het gevraagde afleveradres afgegeven.

uitstekend, niets op aan te verbeteren.

nvt

Zoals altijd goed

Voldoet aan verwachting

Prima broekjes

Prima zitten lekker

Super snelle levering, TOP

Retour ze vallen klein en strak

Maat 40 besteld maar eerder een 38 Dus retour Wel retour kosten betalen . Nog geen nieuwe besteld Eerst maar mijn centjes terug op mijn rekening

Fijn ondergoed!

Blij met deze set, en binnenkort hoop ik er nog meer te bestellen! Fijne pasvorm, zit stevig!

Cookweg 14

4462 HE Goes