Gewoon erg goed

Snelle levering en altijd goed

Snelle en perfecte levering

Mijn pakketje was zoek geraakt. En vervolgens stuurde jullie zeer snel een nieuw pakketje op. Maar hartelijke dank daarvoor

Mijn ervaring met Sloggi’s bestellen, het is voor mij gemakkelijk omdat ik slecht ter been ben. En de site is overzichtelijk, en de bestelling heb je de andere dag in huis.

Zit als gegoten en steunt waar nodig!

Ik zou geen andere slip willen!

Beter kan het niet!

Product en service zijn op dit moment uitstekend

Top ondergoed! Al jarenlang mijn favoriet.

Pasvorm perfect, duurzaamheid perfect, altijd leuke kleuren en snelle levering zonder verzendkosten!

Voor mij het mooiste ondergoed

Elke keer kom ik weer terug bij Sloggie voor dag en nacht slips. Blijven jaren mooi.

Artikel goed. Bezorgdienst waardeloos.

De broekjes zijn prima. Ik heb me alleen heel erg kwaad gemaakt op de bezorgdienst DHL. Ik was thuis, maar het pakketje werd toch bij de buren afgegeven. Ik woon boven en dat was blijkbaar te veel moeite om daar heen te komen. De benedenburen hebben het voor mij aangenomen. Deze buren zijn geestelijk niet helemaal in orde, zodat ik nog een andere buurman nodig had om mijn pakketje te ontvangen. Ik heb hier een klacht over ingediend. Als u een betere bezorgdienst in zou schakelen, zou ik dit zeer waarderen.

Super goed!

Zeer snelle service! Ongelooflijk!@

beste ondergoed ter wereld

Sloggies zijn van de beste kwaliteit, hebben de beste pasvorm en zijn heel prettig geprijsd.

Doen wat ze beloven. Keurig!

Keurig op tijd.

Kwaliteit en draagcomfort is zeer goed.

Ze zitten fantastisch en de kwaliteit blijft ook zeer goed. Draag ze al jaren!!!!!

Mijn keuze valt altijd op sloggie

Prima pasvorm

Goede kwaliteit, snel geleverd

De zero feel serie TOP!

De verpakking bevat TEVEEL plastic!! Dat moet echt duurzamer

Zeer goede ervaring

Makkelijk en snel te bestellen, goeie levering

Goede ervaring

Ben tevreden met het vlot geleverde product.

De broekjes zitten fijn en blijven lang goed!

Slecht!!

Mijn moeder draagt al jaren de bralette zero feel in maat S, al een paar keer besteld en telkens vallen ze anders uit! Geef dit aan op jullie site, zonde van de verzendkosten!! Retour kosten zijn voor de klant, beetje zonde!!!

Prima product maar het verpakken kan veel milieuvriendelijker.

De meegeleverde kledinghangertjes worden direct weggegooid door de besteller en alles zit apart verpakt in plastic. Als je alle producten bij elkaar inpakt in papier of desnoods 1 plastic verpakking scheelt dit echt enorm. Bovendien kan je daar een brievenbuspakje van maken. Dan zijn de extra kosten die eventueel gemaakt worden met het inpakken gecompenseerd.

Ik moest er te lang op wachten, u beloofd de volgende dag te leveren

Geen problemen

Ruime keuze, snelle levering

Goede kwaliteit prijsverhouding, ruim assortiment, veel verschillende kleuren. En de levering is correct, netjes en snel

Cookweg 14

4462 HE Goes