Oke

Ik hou van naadloos en die sloggi kies ik daar op uit Fijn dat ze bestaan

Snel en zorgvuldig

Prima service, snel geleverd

Duidelijke site en aflevering volgens afspraak

Goedkoopste aanbieding

Goede kwaliteit en prima service

Vandaag besteld en 2 dagen later geleverd gezien het drukke verkeer op de wegen vind ik dit een snelle levering, over de kwaliteit van het geleverde ondergoed voor dames is geen discussie mogelijk mooi elegant en lekker passend van vorm, dus een aanrader voor jong en oud bedankt voor de snelle service en tot later

zeer goed

fijne levering snel in huis top

Gewoon een goed product.

Voor een onderbroek vind ik de Sloggies wel aan de prijs, maar het zijn wel goede onderbroeken. Ooit een aantal bij de Aldi meegepakt. Die zijn op 60 graden in de was geweest en ook in de droger, maar zijn nog steeds goed. Door de tijd heen veel andere soorten geprobeerd, maar die zijn het steeds net niet. Nu dacht ik: geen gedoe meer, ik wil gewoon goed spul dat lekker zit, lang meegaat en in de was eventueel wat kan hebben. Ik heb die extra euro’s betaald voor dat product. En ik ben tevreden.

Zeer matig

Bh's waren een maat te klein. Toen ik deze wilde ruilen voor een maat groter bleek dat de verzendkosten voor mijn rekening zouden komen. Vind ik teleurstellend gezien de prijs van de bh's, ik had daarin meer klantgerichtheid verwacht. Tevens zag ik 3 dagen later dat mijn bestelde bh's met 20% korting aangeboden werden. Ook jammer.

Snelle verzending!

Super snel thuis. Overzichtelijke site! Fijne kwaliteit voor een mooie prijs.

Correspondentie kan beter.

Mijn bestelling werd later bezorgd dan vermeld op uw site. Heb zelf twee keer moeten bellen hoe het met mijn bestelling ging, daarna liep alles naar behoren. Mijn aanbeveling aan uw bedrijf is om cliënten sneller een mail te zenden als de levering vertraging oploopt. E.Kor

Gevonden wat ik zocht en snelle levering.

Ruime keuze en mijn favoriete model gevonden.

lekker zittende broekjes

Al ongeveer 50 jaar draag ik Sloggy broekjes. De chic medium met een kantwerkje aan de voorkant. Ik wou ze nu weer bestellen maar helaas is de serie "chic" er niet meer. Ik heb toch maar besteld. De broekjes die verzonden werden zitten natuurlijk ook uitstekend, maar ik vind het toch jammer dat de serie "chic" er niet meer is.

Helemaal goed

Goed materiaal,goede pasvorm, snelle levering

Snelle, nette levering

Ruime keuze.

Bezorging is vreselijk

Het duurt lang voordat ze het versturen, vervolgens wordt dat de bezorging uitgesteld, en daarna retourneren ze de bestelling gewoon. En dat terwijl ik een pakket aflever lokatie had gekozen, een winkel die gewoon overdag open is.

Ben al jaren tevreden , vaste klant

Vanaf bestelling tot aflevering klopt alles 100%. Al jaren draag ik Sloggi ondergoed. Zit comfortabel en blijft ook goed in de was.

pakket niet ontvangen

Helaas heb ik het pakket niet ontvangen, DHL beweert wel te hebben afgeleverd. Sloggies onderzoekt de zaak nog, maar stelt dat ik moet bewijzen dat ik het pakket niet heb ontvangen. Bewijs van DHL heb ik niet gezien, bijvoorbeeld handtekening

Okay

Snelle service en goede kwaliteit lingerie

Heb ik niet

Heb ik niet

Snelle levering, alles prima

Snelle service en levering

Hoge prijs maar super kwaliteit. Zit als gegoten.

Bestelling bevatte een verkeerd product. Direct een mail gestuurd en snelle reactie gehad. Volgende dag die van mij terug gestuurd kosteloos en kreeg direct nieuwe opgestuurd. Top

draagt zeer fijn

Gekocht voor mijn vriendin omdat ik zo vaak van haar vernomen heb dat "ze" zo fijn/lekker dragen die hipsters van Sloggy. Van mij mogen ze een breder kleuren pallet bieden, dan kan ze iedere dag een ander kleurtje dragen.

In een woord geweldig

Prima , snel en mooi

Prima ervaring met bestellingen on line (3 keer nu!)

Cookweg 14

4462 HE Goes