snel en makkelijk besteld, snel bezorgd

prima website. Leveren zeer snel.

Snelle en correcte levering

Prima site en snel bezorgd

Prima e snel bezorgd

Fijn ondergoed, en snel thuisbezorgd

Heel prettig en snel

Zie boven

Uitstekende snelle service

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering. Heel jammer dat mijn maat niet meer leverbaar was, ik heb nu een maat groter besteld. En vindt de verpakking niet echt milieuvriendelijk, zit onnodig plastic aan, voor zo’n groot bedrijf had ik dit niet verwacht, erg jammer

Goede en vlotte verwerking van mijn bestelling. Mooi product.

probleem (door anderen) Top opgelost

Bestelling is niet geleverd door post order bedrijf, pakket was niet traceerbaar terwijl er wel stond dat het afgeleverd was. Sloggies heeft toen de bestelling nogmaals verzonden op een afhaalpunt

Fijne snelle bezorging en kwaliteit

Zit niet fijn

Helaas heb de slip een keer aangehad te smalle onderkant slip trekt in de billen vind ik erg irritant slip moet erg lekker en comfortabel zitten

Alles super geregeld

Kwaliteit en service heel goed

Goede service, heel fijn dat je zonder account een bestelling plaatsen.Geweldig dat dit kan. Daarnaas zij de artikelen goed, heerlijk materiaal en zit erg lekker en niet zichtbaar onder je kleding. Top!

Heel goed, snelle levering en kwaliteit als vanouds

correct en snel

Volledig vertrouwen in sloggies.nl, altijd correcte en snelle leveringen.

De kwaliteit gaat achteruit

Toen ik de sloggi herenslips uitpakte schrok ik van de kwaliteit. De stof is zo dun dat je er doorheen kunt kijken. De vier jaar oude slips die we nog hebben, zijn er beter aan toe dan de nieuwe. De damesslips die ik had besteld waren nog van de oude vertrouwde kwaliteit.

Fout beschreven

Er zouden in de body die ik besteld had geen zijnaden zijn. Dit was niet het geval. Dus zondermeer weer terug gestuurd.

snelle en goede levering

snelle en goede levering

Zitten lekker

Zitten lekker

Netjes en correct!’

Niets op aan te merken !!

Snel levering

Snel geleverd. Volgende dag in huis.

Bij sloggies is het van top tot teen goed.

Bij sloggies .nl ben je op het goede adres.van bestellen tot ontvangen is het goed. Ga zo door.

Aanrader

Fijne pasvorm, makkelijk wassen gewoon een fijne slip

Cookweg 14

4462 HE Goes