Ik ben wel85 jaar oud maar ook voor mij zitten ze perfect

Als ik nog voldoende tijd van leven krijg ga ik nog nieuwe bestellen

Product is niet meer wat het geweest is?

Product is niet meer wat het geweest is?

Sloggies zijn het waard om gedragen te worden.

Al vele jaren ben ik een trouwe klant van Sloggi. De aanbieding 2x per jaar was voor mij hét moment om mijn lade met Sloggies aan te vullen. Na 25 jaar gebruik en vele malen te zijn gewassen, zijn de oudste Sloggies aan vervanging toe. Destijds was er een fysieke winkel, die gespecialiseerd was in lingerie. Nu bestel je via webshop Sloggies.nl, alle benodigde lingerie en je hoeft er de deur niet voor uit. Want, indien voorradig, wordt je bestelling ontzettend goed verpakt en razendsnel, geleverd.

Goede service.prima

Redelijk

De service is goed maar de sloggi die ik heb zijn van samenstelling veranderd en heeft opeens stiknaden aan de zijkant en os zichtbaar (zero) hipster en short dus teruggestuurd en een ander soort gewoon weer bij mijn lingerie winkel besteld. Wel sloggi. Maar ik vind het wel een slechte zaak dat jullie de samenstelling gaan veranderen naar jaren.

prima kwaliteit goede pasvorm

De bezorging

Ik had niet gedacht dat ik het uit een DHL automaat moest halen.

klantvriendelijke site

snel besteld, snel ontvangen, goed product.

Behandeling is goed geweest.

zending was er zo. Alleen jammer de 3 kopen 4 gratis gaat niet altijd bij ze op had er 1 bij hun en 2 bij bol maar dan krijg je geen extra. Koop bij 1 verkoper terwijl ze wel bij sloggie vandaan komen.

Sloggi slips

Nieuwe sloggi slips gekocht via de website. Snelle levering, mooie pasvorm, vooral in de liezen sluiten de slips mooi aan. Ze zitten heerlijk. Ik beveel dit product aan.

Goede kwaliteit

Snelle levering en kwaliteit zoals je mag verwachten voor die prijs.

Al jaren blij mee

Altijd goed

Top kwaliteit

Snelle levering, goede kwaliteit producten

zaterdag besteld, maandag al binnen

uitstekend

Fantastic

Door mijn fout een verkeerd huisnummer doorgegeven, dus retour. Maar zonde kosten voor de tweede keer naar het juiste huisnummer gezonden.

1e bestelling geretourneerd, snel geld terug, 2e bestelling perfect. 1 klein verbeterpuntje ivm duurzaamheid: Er zaten plastic hangertjes bij. Die zouden prima hergebruikt kunnen worden, de klant gooit ze gelijk weg, dus graag niet meesturen, maar hergebruiken!

Prima slip en super snelle levering.

Snelle levering, vaak leuke aanbiedingen…

Zit Prima.

Ik draag al jaren niets anders omdat zo prettig zit.

Prima geregeld

Snelle afhandeling

Net iets te klein maar goed met extra tussenstuk.

Mooie bh. Net iets te klein qua omtrek maar met een tussenstukje gaat het prima. Dus ik houd hem.

Fijne klantenservice

Na 2,5 maand gaten in ondergoed. Zonder problemen nieuwe opgestuurd. Heel prettig en fijn.

Fijnste slipjes

Goede kwaliteit Sloggi slipjes. Zitten goed, sluiten fijn aan en blijven mooi in de was. Top.

Enigszins verwarrend

Ik was ervan overtuigd dat ik twee 2-packs had gekocht. Maar blijkbaar had ik op het verkeerde icoontje ernaast geklikt. Dus de korting misgelopen, was jammer …

Cookweg 14

4462 HE Goes