Slappe onderbroeken

Draag al jaren dezelfde onderbroken, Sloggie midi heren, maat 7. Hebben altijd goed gezeten (daarom koop je ze ook weer) maar de nieuwe, 6 stuks grijs, zijn dunner en slapper. Stof lijkt wel papier-dun en de elastiek is te slap. Jammer, toch veel geld voor slechte kwaliteit.

Prettig in het gebruik

Prettig in het gebruik

Fantastisch geholpen door Klantenservice

Toen mijn bestelde Sloggi’s als afgeleverd stonden geregistreerd, echter niet door mij ontvangen werd er een onderzoek bij DHL gestart, maar omdat dit voor mij te lang ging duren, stelde medewerkster van de Klantenservice voor om mijn bestelling opnieuw te versturen, zodat ik mijn Sloggi’s toch op tijd zou hebben. Dit vind ik heel klantvriendelijk meedenken. De eerder ziekgeraakte bestelling kan later, indien gevonden, alsnog retour. Dankjewel Sloggi!!

Afspraken worden nagekomen.

Perfect. Afspraken worden nagekomen. Top.

perfect

alles correct geleverd en snel

Bestellen is makkelijk en duidelijk

I x iets besteld om te kijken of het product iets voor mij is. In de toekomst bestel ik er meer via de lingeriewinkel omdat ik graag zie dat zijblijft bestaan.

De sloggie's zijn gewoon goed!

De sloggie's zijn gewoon goed!

Fantastisch ik draag het al jaren ben nu 79

Zit heerlijk

uitstekend

Makkelijk bestellen, vlot afgeleverd. No nonsense

Altijd goede service.

Zeer tevreden over het bestelde en over de berichtgeving, mocht er iets niets op voorraad zijn.

Blijvende goede pasvorm

Gebruik vele jaren sloggies. Goede kwaliteit,duurzaam, blijvende goede pasvorm. Zachte katoen. Valt mooi strak onder kleding. Bevalt erg goed.

Gewoon (onder) goed

Snel bezorgd

Blij met Sloggi

Ik gebruik deze slips al jaren en ben zeer tevreden.

De verzending top, maatvoering en retour niet

De verzending was heel snel dus heel fijn! Ik vind de maten niet mega kloppen, het valt best groot. En ook vind ik het belachelijk dat je €6 retourkosten betaalt. Niet verwacht van een merk als jullie!

Maat en kleur komen overeen. Ik hoef niet thuis te blijven voor de bezorging.

Ze zitten prima. Ze zijn in de was, 60 graden toch een beetje gekrompen. Jammer.

Snel

Sneller dan mijn wasmachine kan wassen.

Bevallen en zijn zeer goed.

Zijn sterk en zitten heerlijk.

Top maar mogelijk kan het nog duurzamer?

Top dienstverlening! Er zou wat mij betreft alleen minder verpakking om mogen. Misschien gewoon als losse slips in een doos?

slechts een deel kon geleverd worden

redelijk

Snelle en goede levering

Makkelijk bestellen

Snel en makkelijk besteld

Heel goed ondergoed

Ben al jaren tevrede

Goede ervaringen

Opnieuw weer besteld en heel tevreden!

Cookweg 14

4462 HE Goes