Prima.

Snelle levering en correct verpakt.

Klant vriendelijk

Ondergoed van goede kwaliteit en redelijk snel geleverd.

Ondergoed van goede kwaliteit, fijne pasvorm, Redelijk snel geleverd, zonder extra kosten

Prima levering en goede producten

Goede pasvorm

Zitten lekker maar krimpen erg in de was over tijd, dus 1-2 maten groter bestellen. Wel jammer want die van mij zijn na 1 x wassen ( met de hand) als te klein. Verder zeer tevreden, dus ik bestel wel nieuwe.

Fijne bh

Fijne bh, jammer dat het geen brievenbuspakket is want zo groot is de enveloppe niet. De hanger die erbij zit is goedkoop en onnodig plastic en vraag me af hoeveel mensen deze daadwerkelijk gebruiken. Die kunnen ze wat mij betreft weglaten.

Zeer snelle levering goed verpakt

service volgens het boekje.

Bestellen, betalen en de volgende dag bezorgd. Mooie actie 3+1.

Mooi aanbod - op tijd geleverd!

Snelle levering, prima prijs.

Bestelling snel en correct geleverd.

Zie hierboven

Goede kwaliteit voor een redelijke prijs en snelle gratis levering.

Snelle levering en goede actie

Snelle levering en goede actie

Veel keuze Snelle levering Prijs kwaliteit is prima

Snelle service!

Hele mooie kwaliteit

Ikzelf draag al jaren sloggi ondergoed. Blijft mooi en is slijtvast. Zelf draag ik de boxershort comfort. Deze blijft zijn pasvorm houden. Voor mij niets anders. Nu is mijn man ook overstag en heeft nu ook boxershorts van Sloggi. Ik hoop dat hij net zo enthousiast wordt als ik.

Alles naar wens geleverd en gedragen

Goede pasvorm en mooie kwaliteit, voor redelijke prijs

Goede pasvorm en mooi katoen voor een redelijke prijs .

Helemaal goed

Duidelijke site, snelle levering, helemaal tevreden.

Bestelling en levering prima!

Bestelling en levering werkten prima. Jammer dat ik bij betaling een melding kreeg dat overboeking niet gelukt was en ik hierdoor nogmaals een betaling deed en evenlater merkte dat ik 2x voor de bestelling had betaald.

Na tegenvallende kwaliteit van een setje zero feel ondergoed werd vriendelijk, snel een adequaat gereageerd door de klantenservice. Aangezien er 1,5 jaar garantie is, werd na het aanleveren van foto’s en afschrift van de bestelling de keuze geboden voor een nieuw product of geld terug. Keurig!

Goed, alleen wat langer wachten.

Ik moest echt wachten op het bericht dat het afgeleverd is op de Koningshoek 92332 in Maassluis. Het was een week wachten.

Snelle verzending. Jammer vond ik dat het mij niet lukte gedeeltelijk met een VVV bon te betalen. Hoewel dit mogelijk moet zijn was het betalingsproces hier niet op ingericht. Verder wordt minder blij van de verzending met DHL. Ik laat pakjes nu meteen bij een ophaalpunt bezorgen. Waar ik woon is het meerdere keren voorgekomen dat DHL zegt te te komen en tot drie keer toe zonder bericht niet komt. Voor hetzelfde pakket. Overigens niet van Sloggies. Uiteindelijk kreeg ik een open en beschadigde pakket. De pakketten lijken ruw behandeld te worden. Door het meteen bij het afhaalpunt te laten bezorgen blijft een pakket in betere staat.

Cookweg 14

4462 HE Goes