Zeer slecht

Klantenservice niet te bereiken via mail of telefoon zending nog niet binnen was wat fout gegaan bij DHL en teruggestuurd naar Sloggies. Wel betaald en verder hoor of zie ik niets. Weinig klantvriendelijkheid.

Zitten perfect.

Gebeuik ze al jaren wn nog nooit een klacht gehad. Bestellen volgende dag in huis.

Snel en correct

Zeer snelle levering

Mooie kleuren,maar vooral een goede pasvorm

Prima kwaliteit prijs verhouding

Prima kwaliteit. Helaas na vele wasbeurten laat de stof onder elastische rand los. Jammer.

Perfect product en levering

Super ondergoed

Gaat heeeeeeel lang mee

Snelle levering prima boxershorts voor echtgenoot.

Snelle levering en zoals bekend de goede kwaliteit van Sloggi

Zie hierboven vermeld

De algemene ervaring is zeer goed , wij wonen in België , ik vind het dan ook spijtig als ik een bestelling doe op sloggies be , dat ik halverwege mijn bestelling op sloggies nl terecht kom , en dat maakt een groot verschil in service , als ik in België bestelling doe heb ik mijn bestelling binnen 24h , en als deze via Nederland gaat duurt dat enkele dagen , het is ook al meer dan een week geweest, en dat vind ik niet zo tof , is dus duidelijk een minpunt voor de service .

Mooie shorts ontvangen .Top

Zeer netjes en snel ontvangen

Positief

Heel goede service en de bh is precies wat ik hoopte

Gewoon goed

Snelle levering, goed ondergoed.

Pasform is snel weg

Nie kopen

Top, alles in orde

Zoals het moest

Simpel en goed.

Bestel al jaren mijn Sloggies bij deze webwinkel. Altijd eenvoudig bestellen en keurig en snel binnen. Wanneer ik ondergoed nodig heb even naar de website en altijd het juiste vinden. Nog nooit problemen gehad. Gewoon zo voort doen!

Zeer slecht

Ik draag al vele jaren Sloggi onderbroeken. Ze zijn sterk en gaan lang mee. Kocht nu voor het eerst acht Sloggi Dames Basic Long Zwart. Wel handig in de winter dacht ik zo. Toen ik de eerste aantrok, ging meteen op diverse plaatsen de bovenrand kapot! Het draad waarmee dit randje aan de onderbroek vastzit, knapte op diverse plaatsen!

In een woord perfect.

Vanaf de bestelling tot de levering thuis is alles perfect gegaan. Snelle levertijd, leuke prijzen, beste kwaliteit.

snelle verzending

De advertentie is misleidend 3=1 BLIJKT DUS NIET TE KLOPPEN er werden maar 3 verzonden en het weerwoord is de die ene al is verwerkt in de korting dat antwoord lijkt nergens op zet er dan bij dat je maar 3 ontvangt en verklaar waarom.

Geweldige pasvorm

Je voelt niet eens dat je ‘m draagt.

zeer matige ervaring mbt tot klacht

2 x 3 sloggies besteld. Twee doosjes werden door bezorgdienst gebracht ( gedumpt ) Doosjes waren kletsnat. Niet zo erg maar de sloggies zelf waren ook nat, niet zeiknat maar wel nat. ( Het had die dag de hele dag zwaar geregend dus die doosjes hebben mogelijk op een pallet in de regen gestaan ofzo ). Klacht naar sloggie gestuurd met o.a. de vermelding dat de DOOSJES kletsnat waren. Terugsturen in de doosjes was dus geen optie. Sloggie om advies gevraagd. Eerste regel van Sloggies' antwoord: Zijn de sloggies in een envelop of een doosje gestuurd.........Nou als je een klacht zo goed leest....... dan hoeft het voor mij al niet meer. Suc6 met uw onderbroeken bedrijf. Dit waren onze laatste sloggies !! grtz annet en klaas braamskamp

Snelle goede levering

De bestelling kwam snel en netjes binnen

Makkelijk bestellen en gratis levering

In mijn geval was de teruglevering ook gemakkelijk met barcode. Snelle levering.

Correct, eenvoudig, snel

Eenvoudig te bestellen, correcte en snelle levering

Snelle levering, alles naar wens!

Cookweg 14

4462 HE Goes