Snel mijn volledige bestelling ontvangen

Via de website is het nogal zoeken en scrollen. Meer en duidelijke productcategorieën en dan alle kleuren bijeen zetten zou fijn zijn.

Mooie producten, snel en verzorgd in huis

Prima ! Geweldig !

De aankoop, het pakket, het uitpakken, het product wat ik besteld hebt is geweldig ! Dank jullie wel

Geslapen zonder dat ik wist dat ik hem aan had.

Minder pijn, martel werktuig.

Zacht maar kruipt in de lies.

De slipjes voelen zacht aan maar zitten bij mij niet optimaal. Kruipen in de lies wat ik niet als prettig ervaar.

uitstekend product

Al jarenlang draag ik dit ondergoed. Draagcomfort en kwaliteit zijn bijzonder goed. Service idem. Met waardering!

Heerlijk ondergoed

snel

Snelle en prima service

Vlotte bezorging en afhandeling

Had helaas de verkeerde sloggies besteld maar dat was geen probleem. Terug sturen was eenvoudig en andere sloggies waren ook zo besteld en bezorgt

in één woord: SERVICE

Pakketje was door de DHL bezorger (verkeerd of niet?) bezorgd, maar als bezorgd aangegeven terwijl ik niet thuis was. Het duurde enkele weken, waarbij DHL aangaf dat ze het bij de buren hadden afgeleverd. Wat DHL niet wist, is dat mijn buurvrouw er ook niet was! Is niet de eerste keer met DHL, maar Sloggies besloot om dit zelf te onderzoeken (wat fijn!) waarna een nieuw pakket op te sturen of betaling retour. Mijn keuze ging naar nieuw pakket. Voorwaarde was wel om bij een droppoint te laten bezorgen. Uiteraard geen probleem. Mijn advies dan ook tijdens de drukke dagen: Ben je niet thuis, lekker naar een droppoint laten leveren. Scheelt je een hoop zorgen! Naar Sloggies.nl toe, alleen maar lof voor de service! De groter internationale partijen zoals Za....O, laten je vooral zelf onderzoeken en geven eerst de klant de schuld, totdat je er een advocaat bij haalt en thuiswinkel.org en dan is het ineens geregeld (maar wel met weken stress). Zij zouden eens een voorbeeld moeten nemen aan Sloggies.nl waar je niet als nummer wordt gezien, maar als KLANT!- Dankjulliewel Sloggies.nl, ik kom niet met lege handen aan voor de kerst!

Heel fijne ondergoed

Sterk en zitten goed

Zouden jullie 2 sloggi’s niet beter als brievenbuspakket kunnen aanleveren ipv zo’n grote doos?

Snelle levering en perfecte pasvorm

snelle levering.goede service

ik ben heel blij met Sloggie bh en onderbroek, de bh zit perfect de pasvorm is ideaal

Prima en makkelijke site, wel wat lastig te zien op je mobiel. Binnen 1 to 3 dagen bezorgd (zoals vermeld op de site)

draag al jaren sloggie slips

Vlotte en correcte service

Enkel positieve ervaring

Na een verkeerd ( dubbel ) afleveradres is mijn pakketje goed verstuurd door Sloggies Naar een service punt van Post Nl

Prima product

De beste ervaring met prima draagcomfort

Product prima, bestelling moeizaam

Product prima. Bestelling moeizaam en afwikkeling niet helemaal tevreden.

Mijn beste slips ooit !

Gebruik al jaren Sloggies. Afentoe gaat er een naadje los van een heel oude slip, maar na 15 jaar trouwe dienst mag dat wel.

Veel keus. Snelle levering

Er is veel keus. Al ga ik meestal voor hetzelfde model. De prijs is oké. Makkelijk te bestellen en snelle levering.

Cookweg 14

4462 HE Goes