De oude versie van de lace was beter!!!

Ben niet meer tevreden over de bustier - lace. De oude versie zat veel beter. Het slobbert snel aan de onderkant...design lijkt leuk, maar heeft geen comfortabele bandjes. Niet meer voor mij helaas...

Zeer mooi hemdje (soft adapt spaghetti top).

Mooi praktisch onderhemdje. Ik geeft echter maar 4 sterren ipv 5, omdat ik het hemdje wel wat aan de korte kant vind. Tip voor de makers!

Prima tevreden en snel geleverd

Goede slips voor een goede prijs

Goed kwaliteit producten

Minder duidelijk over aflevering

Goed product, snelle levering, goede balans tussen product en prijs.

Niet de volgende dag thuis

Besteld voor 23 uur de volgende dag thuis, 2 x wat besteld maar niet de volgende dag thuis , dat is dan weer jammer

Heerlijk zittend ondergoed!

Online bestellingen worden snel ontvangen.

ze zitten fijn.

Staat erbovrn

Top bedrijf

Prima en correct geholpen

Ze zitten lekker en passen prima!

Makkelijk te wassen en heerlijke stof!

De Sloggies slips zijn van zeer goede kwalitiet. Zijn fijn om ze te dragen. Kwaliteit en prijs verhouding zijn zeer goed.

prima geregeld

alles goed afgehandeld

Diverse malen Sloggies bij Sloggies.nl besteld. Is iedere keer weer goed gegaan! Prima geregeld.

Heel fijn!

Even wennen aan de naden die over de billen lopen, maar verder echt super! Ik draag het als extra bescherming en niet ter vervanging. Ik heb in de overgang regelmatig last van spontane nare verrassingen met heftig bloedverlies. Dit helpt ontzettend om je onzekerheid weg te nemen. De maattabel gaf mij XL aan met 1.83 m. en gemiddeld postuur. Zit perfect! Dikke aanrader!

Niet tevreden

Dunne vlonders.

De beste kwaliteit voor de laagste prijs!

Ik heb diverse merken geprobeerd, maar kom tot de conclusie dat Sloggies mij het best bevallen.

Snelle service, overzichtelijke site en de zero feel is alsof je geen ondergoed aan hebt. Helemaal blij!

E HEBBEN VERSCHILLENDE SOORTEN ONDER GOED IK DACHT NU DE JUISTE VOOR MIJ GEVONDEN TE HEBBEN

Fijne slips

Mooi,sterk, zitten lekker,goede pasvorm, waar voor je geld.

Ik ben tevreden

Sloggies doen gewoon wat gedaan moet worden

Gebruik ze al 40 jaar

Jaren in gebruik

Te krap

Ik heb al jaren een L. De nieuwe onderbroeken L zijn te krap

Uitstekend.

Deze heeft een goede pasform en gaat lang mee.

Sloggi Control was na 1x dragen bij naadje stuk. Er wordt een nieuwe opgestuurd.

Na aankoop was 1 Sloggi Control na 1x dragen bij het naadje stuk. Gemaild naar klantenservice met foto. Ik kreeg meteen antwoord en krijg een nieuwe Sloggi Control opgestuurd. Wat een uitstekende service.

Zitten heerlijkMooie kwaliteit

Zitten heerlijk Mooie pasvorm