Dagelijks een schone sloggi al jarenlang

Prettig draagcomfort

De menstruatie slips waren heel snel bezorgd! En ze zitten perfect!

Ik vraag, u draait.

Snelle en stipte levering.

Vlotte levering

Verpakking uitstekend .

Heel goed.

Prima webwinkel, alles ging perfect.

3 stuks gekocht. de schouderbanden van de hempjes zijn te lang, waardoor deze steeds afzakken en dit is vrij irritant. Ik ga ze zelf korter maken. verder tevreden.

Draagt heerlijk.

Het dragen van deze Sloggi bh is echt geweldig. Je voelt hem niet zitten en geeft goed steun. Ik wil niet meer anders.

goed gedaan

snel

Prima product. Zitten erg comfortabel.

Prima product. Zitten erg comfortabel.

goede site, snelle levering en goed communicatie

ik had eerst bij sloggie.com besteld en dacht dat dit jullie site was. maar helaas zij kunnen wat leren van jullie over de bh zit lekker en heb extra een kleinere maat besteld anders zakken de bandjes iedere keer af

Prachtig, ondersteunend en eenvoudig om aan of uit te doen.

Daar ik door een ongeval mijn rechterarm/hand niet kan gebruiken, kan ik dankzij de SLOGGI zero feel BH (zonder sluiting) mij toch zelf aan- en uitkleden met één hand. Dit is héél goed voor mijn zelfredzaamheid en welbevinden. Het is ook héél fijn dat er zoveel keuze in kleuren zijn, dus nog mooi ook !

Elk stuk in plastic zak en met kledinghanger

De bezorging was snel, het pakket iets groter dan ik dacht en dat kwam doordat elk slipje in een zak een een kledinghanger hing. Dit had ik niet verwacht aangezien ik ze altijd in een doosje krijg. Ik weet het, niet milieuvriendelijk maar ik heb overwogen de hangers en de zakjes terug te sturen voor recycling, maar om daar 5 euro 75 voor neer te leggen... dat ging me te ver. Mooi ondergoed, zoals altijd, mooie prijzen, maar helaas dit is niet de webshop voor mij.

moet mijn bestelling nog ontvangen.

Ging retour zonder notificatie

FIJNE COMFORTABELE EN GOED PASSENDE SLIPS

IK KOOP GEEN ANDERE SLIPS DAN SLOGGIES!

broekjes zijn geweldig zitten prima.

hemden veel te nauw van boven. broek in maat zit goed.

Makkelijk bestellen

Goed ondergoed!

Ben zeer tevreden over het ondergoed van Sloggy. Koop vaker ondergoed van dit merk. Zit altijd goed en netjes.

sloggi is zeer goed ondergoed - geen of weinig betere .

Sloggies .nl - levert volgens afspraak en snel en heeft goede producten - zeer tevreden - dus - Super .

Supersnel geleverd

Super kwaliteit en super snel geleverd

Verkeerde maat

De retourzending via DHL is bedroevend slecht. Ik koos voor: thuis ophalen à6,95€. Dat zou afgelopen vrijdag gebeuren. NEE DUS. Na correspondentie mijnerzijds schijnen ze morgen 14-12-23 echt te komen. Wéér moet er iemand thuis blijven. Extra probleem is dat ik intussen ben opgenomen na een ongeval. Dus is mijn man morgen de verplichte thuiswacht. HAD IK HET MAAR ANDERS GEREGELD! Ik dacht gebruik te kunnen maken van SERVICE! Als die niet geleverd kan worden, bied het dan NIET aan!

Snelle levering, goed product.

Snelle levering, goed product, alleen geschrokken van de hoeveelheid onnodig plastic dat erbij zat. Met name de bijgeleverde kleerhangers zijn geheel overbodig en gaan gelijk de prullenbak in,

Prima website

Sloggie is voor mij het fijnste ondergoed

Onze bestelling was super snel binnen. Dank daarvoor

Slecht retourbeleid

Na 14 dagen mijn bestelling heb geretourneerd heb ik nog steeds geen bericht ervan ontvangen. Nadat ik de klantenservice heb gebeld werd mij meegedeeld dat de vervoeder DHL de retouren verzameld alvorens naar Sloggie terug te sturen. En wanneer ze dan zijn ontvangen kan het nog 10 dagen duren voor ik mijn geld teruggestort krijg. Een slecht retournerend dus!

Cookweg 14

4462 HE Goes