De stof was vroeger dikker. Deze zullen niet zo lang meegaan

Ik wil geen andere boxershorts meer!

De feel sensation, zit als een tweede huidje

Fijn ondergoed

Erg fijne materialen goede kwaliteit voelt als een tweede huid wat ik erg fijn vind voor ondergoed

Goed kwaliteit behalve zero feel

Sloggies zijn zeer comfortabele producten .Behalve zero feel na 1 maal wassen op 40 graden kwamen de elastiekjes rond de benen en de band aan de buik los.Dit model koop ik dus niet meer ;

Geweldig om te dragen . Draag ze al tiental jaren

Geweldig.

Vlotte levering

Ik bestel al jaren rechtstreeks bij Sloggies online (helaas geen fysieke winkel in mijn omgeving) en dat bevalt me uitstekend.

Weer niet leverbaar :(

Wat een teleurstelling weer. Wederom kan ik niet van de aanbieding gebruikmaken omdat artikel niet op voorraad is. Zeker omdat jullie mij ook nog eens dagen lang met mails met deze niet op voorraad zijnde aanbiedingen blijven bestoken Het begint erop te lijken dat dit soort acties aan het eind vh jaar bedoeld zijn om voorraden voor het boekjaar op te maken.

Goede kwaliteit en snelle levering

Kwaliteit gaat achteruit.

Al meer dan 40 jaar, trouwe klant van Basics, midi. Vorige keer viel de maat veel kleiner uit, de bovenkant ging na een paar keer dragen rafelen. De laatste keer is het katoen dunner en schijnt door.

Een heerlijke ervaring!

Voelt heerlijk aan … ook aan mijn poesje!!

Mooi en netjes op tijd geleverd

Mooi op tijd en netjes afgeleverd.

Prachtige, makkelijk te bestellen en vooralLekker zittende broekjes

Ik heb makkelijk gevonden wat ik zocht. Mijn bestelling werd snel en goed verpakt bij mij afgeleverd. De broekjes waren er heel mooi uit en ze zitten super lekker. Ik ben er heel erg blij mee. Bedankt Sloggi

Goed gedaan alles binnen de afspraak

blablabla

Zoals eerder perfect, levering snel

Geweldig goed

Sloggies worden door mij al meer dan 50 jaar gedragen gaan lang mee,echt sterk product. Is prijs waardig is geen rotzooi.

Geweldige pasvorm, knelt niet, lubbert niet en ziet er stijlvol uit.

Goed en snel bezorgd

Bestelling goed en snel bezorgd

Snelle levering. Zitten heerlijk. Waren in de aanbieding

Goede ervaring

top

tevreden

Snelle levering en product voldoet aan mijn verwachtingen.

Zit fijn om de billen heen

Al vele jaren gebruik ik Sloggies. Het geeft zekerheid door de goede pasform.

Waar blijft de bestelling?

De bestelling (nog steeds) niet ontvangen. Ook (nog) geen reactie op mijn mail hierover.

Cookweg 14

4462 HE Goes