Mooie webshop met persoonlijke aandacht en snelle verzending

Absoluut mij go-to voor (biologische) zaden en bollen. Je krijgt een prachtig geïllustreerde zaaikalender cadeau bij je bestelling en je voelt de persoonlijke passie en liefde voor de tuin in alles. Toen een keer iets niet leverbaar bleek door de langdurige regen en koude zomer, kreeg ik meteen een aardig mailtje met uitleg. Ik vind de heldere instructies over zaaien en planten ook fijn en de andere benodigheden voor je tuin kun je ook op de site vinden. En, niet geheel onbelangrijk: alles is van topkwaliteit. Alle zaden en bollen zijn prachtig opgekomen afgelopen jaren en hebben langdurig gebloeid.

Hoi Merel, Dank je wel voor je positieve review, daar worden we blij van! Veel plezier met zaaien! Hartelijke groet,

Geweldig assortiment en klantvriendelijk

Mooie bloemen en goede instructie. Daarbij heweldig assortiment en prettige bediening.

Hoi Nicole, Dank je wel voor je positieve review, veel plezier met je bestelling! Hartelijke groet,
 Team MAY&JUNE

Veel geld voor weinig zaden

Leuk verpakt, maar inhoud van de zakjes met zaden is erg weinig daardoor duur. Ik zal hier niet nog een keer bestellen.

Hoi Marjolijn, Dank je wel voor je review! Wegens veel misoogst zijn de zaden dit jaar helaas heel duur, het verschilt per soort hoeveel zaden er in een zakje zitten. In het overgrote deel van de soorten zitten veel zaden, meer dan wat je nodig hebt voor een gemiddelde tuin. We geven per soort een indicatie van de hoeveelheid op de productpagina en we werken expres in kleinere hoeveelheden om te voorkomen dat je zaden moet weggooien. De soorten waarbij er weinig zaden in de verpakking zitten zijn duurder en exclusiever, waardoor er minder in zit. We hopen dat je alsnog veel plezier hebt van de zaden! Hartelijke groet, Team MAY & JUNE

Steeds een verrassing in de brievenbus!

Enkele keren zaden en grondverbeteraars aangekocht. De zaden zijn voor mij onmisbaar geworden in mijn tuin en door de grondverbeteraars heb ik altijd mooie bloei en bloemen. Gewoon geweldig en het maakt mij telkens gelukkig wanneer ik een pakje in de brievenbus krijg!

Hoi Marleen, Dank je wel voor je positieve review, daar worden we blij van! Veel plezier met zaaien! Hartelijke groet, Team MAY & JUNE

Mijn favoriete webshop!

Fantastisch bedrijf, alleen jammer dat het cadeau van de maand februari, nl. het tijdschrift, er niet bijin zat.

Hoi Nienke, Dank je wel voor je positieve review! De magazine actie was geldig in februari zolang de voorraad strekte, het is vrij snel gegaan! Hopelijk alsnog veel plezier van je bestelling :) Hartelijke groet, Team MAY & JUNE

Veel zorg aan besteed

Prachtig verpakte zaden en een handige zaaikalender. Snelle levering

Hoi Sylvia, Dank je wel voor je positieve review, veel plezier met (voor)zaaien! Hartelijke groet, Team MAY & JUNE

Goede kwaliteit

Snelle en correcte levering

Hoi Annie, Dank je wel voor je positieve review, veel plezier met je bestelling! Hartelijke groet,

Geweldig!!

Wauw, wat ontzettend mooi en de zaden doen het supergoed! <3

Hoi Inge, Dank je wel voor je enthousiaste review, daar worden we blij van! Veel plezier met zaaien! Hartelijke groet,

De zon ging schijnen

Het uitpakken van de doos was echt een feestje. De aanblik van de zéér smaakvol ontworpen zakjes met bloemzaden maakte mij heel blij. En dan het magazine.. van a tot z schitterend met interessante tips en topics. Ik verheug me op de volgende. ( heb me geabonneerd) RIA

Hoi Ria, Dank je wel voor je positieve review, wat ontzettend leuk om te lezen, daar worden we blij van! Veel zaai- en leesplezier en leuk dat je een abonnement hebt genomen! Hartelijke groet,

Fijne webshop!

Mooie zaden, die altijd goed opkomen. Erg tevreden. Ik had 5 sterren gegeven, maar twee foutieve zakjes met zaad ontvangen. Hierover gemaild en verwacht snel antwoord met een passende oplossing :)!

Hoi Eva, Dank je wel voor je positieve review, hopelijk heb je met de nazending van de zakjes alsnog veel plezier van je bestelling! Hartelijke groet,
 Team MAY&JUNE

Alles netjes op tijd ontvangen, milieuvriendelijk verpakt

Alles zoals verwacht

Hoi Vincent, Dank je wel voor je positieve review, veel plezier met je bestelling! Hartelijke groet,

Leuk assortiment!!

Snel geleverd, gratis magazine, helaas tuinhandschoenen in M uitverkocht, jammer anders 5 sterren! Zaadzakjes zien er leuk uit. Nog niet open gemaakt, maar gaat binnenkort gebeuren. Meer bio zou echter wel fijn zijn, vooral bij eetbaar spul

Hoi Muriel, Dank je wel voor je positieve review, de handschoenen zijn weer op voorraad :). We hopen dat er ook steeds meer biologische zaden zullen komen! Veel plezier met je bestelling! Hartelijke groet,
 Team MAY&JUNE

Cadeau bon in leuke verpakking en ook nog een magazine als verrassing

De bestelling werd snel verwerkt, het ging om een cadeaubon. Die zag er leuk vormgegeven uit. En het magazine dat meegestuurd werd was een verrassing. Leuk vormgegeven en inhoudelijk goede tips voor de tuin.

Hoi Ans, Dank je wel voor je review, wat leuk om te lezen! Veel leesplezier! Hartelijke Groet, Team MAY & JUNE

Weinig zaad in zakjes

In verhouding met andere leveranciers zit er weinig zaad in de zakjes. Dat maakt dat de prijs/ hoeveelheid verhouding duur uitvalt. Had ik zelf ook op moeten letten.

Dag, Dank je wel voor je review! We kunnen helaas niet zien welke soorten je hebt besteld, maar het verschilt per soort hoeveel zaden er in een zakje zitten. In het overgrote deel van de soorten zitten veel zaden, meer dan wat je nodig hebt voor een gemiddelde tuin. We geven per soort een indicatie van de hoeveelheid op de productpagina en we werken expres in kleinere hoeveelheden om te voorkomen dat je zaden moet weggooien. De soorten waarbij er weinig zaden in de verpakking zitten zijn duurder en exclusiever, waardoor er minder in zit. We hopen dat je alsnog veel plezier hebt van de zaden! Hartelijke Groet, Team MAY & JUNE

Alle zaden verpakt in kleine papieren verpakkingen. Gewoon in een envelop (dus geen veels te groot pakket). Amper reclame. Geen ongevraagde cadeautjes zoals extra handschoenen die ik toch niet zou gebruiken.

Hoi Ingrid, Dank je wel voor je positieve review en veel plezier met je bestelling! Hartelijke Groet, Team MAY & JUNE

Geweldig, May &June echt een aanrader.

Mooi assortoment zaden. Snelle levering die erg goed verpakt is. En dan als extraatje de prachtige zaaikalender met persoonlijk kaartje. Zeer tevreden.

Hoi Adrie, Dank je wel voor je positieve review, veel plezier met je bestelling! Hartelijke Groet, Team MAY & JUNE

overbodig potloodje...

De set tuinlabeltjes zouden met een bijgeleverd potlood beschreven kunnen worden. Maar dat is helaas niet zo, ik heb er maar een dunne waterproof viltstift voor gekocht. De potloodjes zijn totaal onbruikbaar; het grafiet houdt helemaal niet op dat gladde plastic. Jammer, maar ik heb het voor mij wel opgelost, zo. Zal ze niet nog een keer kopen. De bezorgen was prima, trouwens. Snel!

Hoi Johan, Dank je wel voor je review, wat jammer dat het beschrijven van de labels niet lukte. De labels hebben een ruwe en een gladde kant, op de ruwe kant kun je ze beschrijven met potlood! Hopelijk alsnog veel plezier met je bestelling! Hartelijke groet, Team MAY & JUNE

Zoals altijd prima in orde en supersnel geleverd !

Heel snel geleverd en verzorgd pakket !

Hoi Martine, Dank je wel voor je positieve review, veel plezier met je bestelling! Hartelijke groet,
 Team MAY&JUNE

Regelmatig wat besteld en ik ben er altijd erg blij mee. Het wordt mooi verpakt en het is fijn dat je het ook zelf kunt ophalen in de winkel.

Hoi Amber, Dank je wel voor je positieve review, daar worden we blij van! Veel plezier met je bestelling! Hartelijke groet,

Geweldige service

De bestelde zaadjes werden zeer snel bezorgd. Keurig verpakt in mooi verzendboxje. Ik vind de zadenzakjes er fantastisch uitzien met de mooie tekeningen van bloemen en groenten. Ook heel fijn is de bijgesloten zaaikalender die er ook heel erg mooi uitziet. Als ik nu in mijn zadendozen kijk ziet een gedeelte er verzorgd uit. Niet een weerwar van allemaal verschillende zakjes. Ik ga hier zeker mee door. Ik was, dom van me, toch nog een aantal zaden vergeten te bestellen. Had ik toen maar een aparte bestelling van gemaakt. Ik ontving toen gelijk de verzendkosten retour van de 2e bestelling. Vind ik heel erg attend van hun!

Hoi Willy, Dank je wel voor je uitgebreide en positieve review, daar worden we blij van! Veel plezier met je bestelling! Hartelijke groet,
 Team MAY&JUNE

Mooie site en producten in mooie sfeer

Erg leuke site, mooie selectie bloemen en zaden. Snelle levering, verzorgd, wordt er blij van

Hoi Jarna, Dank je wel voor je positieve review, veel plezier met je bestelling! Hartelijke groet,
 Team MAY&JUNE

snel geleverd, maar jammergenoeg verpakking en zaaikalender helemaal doorweekt!

Hi, ik ben heel blij met de zaden, mooie illustraties! Helaas was de enveloppe waarin de zaden werden verstuurd helemaal doorweekt en was de zaaikalender en bon helemaal nat, gelukkig zijn de zaden niet nat geworden! groetjes Erika

Hoi Erika, Dank je wel voor je review, wat vervelend dat het tijdens de bezorging nat is geworden, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Fijn dat je blij bent met de zaden, hopelijk alsnog veel plezier van je bestelling! Hartelijke groet, Team MAY & JUNE

Prachtig en duurzaam verpakt met handige zaaikalender

Mooi assortiment zaden. Nu aan de slag en hopen op een prachtige bloementuin!

Hoi Sandra, Dank je wel voor je positieve review, veel plezier met je bestelling en op naar een tuin vol bloemen! Hartelijke groet,

Erg weinig zaden

Al enkele x besteld bij May & June maar voor zaden is het toch de laatste keer geweest. Belachelijk weinig zaadjes in een zakje. Vb. 'Phlox Cherry Caramel' - May & June: 20 zaden Bij bio kwekerij Fleur Couleur/ vitale rassen: 200 zaden En ik betaal slechts 0,50 cent meer... Sorry maar dan weet ik wel waar ze te bestellen. Jammer dit, je betaald hier enkel maar voor de mooie zakjes en niets meer...

Hi Elena, Bedankt voor je review. We nemen je feedback heel serieus en we zijn dan ook blij dat je ons op deze fout hebt gewezen. Je had namelijk gelijk, want in onze zakjes 'Phlox Cherry Caramel' zitten geen 20, maar 200 zaden (we hebben ze persoonlijk nageteld ;) ). Dit bleek een typefout op de productpagina van onze website, welke inmiddels gecorrigeerd is. We zijn trots op de kwaliteit van onze zaden én de mooie verpakking, maar we willen natuurlijk niet dat je het idee hebt dat je alleen voor de "looks" van de zakjes betaalt. We hebben je daarom zojuist een e-mail gestuurd om samen te zoeken naar een passende oplossing. Hartelijke groet, Team MAY & JUNE

Juiste geleverd in een leuk pakketje. Ik had in oktober al besteld er stond wel bij pre order. Sinds tijdstip van bestelling niets meer gehoord. Gelukkig vorige week zomaar in de bus. Misschien aangeven wanneer de bestelling te verwachten is. Dacht even dat het ergens fout gegaan was.

Hartelijk bedankt voor je positieve review! Daarnaast ook bedankt voor je tip met betrekking tot de communicatie rondom pre-orders; we werken momenteel inderdaad aan een optimalisatie hiervan :) Nogmaals dank en met vriendelijke groet, Team MAY & JUNE

Parallelweg 19

3931 MS Woudenberg

Over Studio May & June

MAY & JUNE is een bedrijf met één missie: jou de tuin in krijgen. Want van tuinieren word je gelukkiger. We geloven met ons hele hart dat je tuin je beste kans is om duurzamer te leven en impact te hebben op het milieu, maar dat je er ook simpelweg blij van wordt. Het is dus op meerdere manier goed voor je, direct en indirect. In alles wat we doen en laten zien bij MAY & JUNE willen we het vooral laagdrempelig houden. Geen moeilijk jargon, geen lastige technieken - gewoon simpelweg uitproberen en plezier hebben in de tuin. Wij leren ook nog steeds elke dag bij! Met de producten en diensten die we je bieden willen we je vooral de tuin in zien te krijgen. Het is onze diepste wens dat je gaat inzien hoe ontzettend leuk én belangrijk het is om je eigen (kleine) tuin te veranderen in een groene haven. En wij zijn er om je daar elke dag bij te helpen. Dat doen we door maatwerk tuinen te ontwerpen in onze ontwerpstudio, door het MAY & JUNE magazine dat vier keer per jaar onafhankelijk wordt uitgegeven, door onze webshop met zaden, tuintools, boeken en door onze content over tuinieren op Instagram, Pinterest, YouTube en de blog.