Juiste geleverd in een leuk pakketje. Ik had in oktober al besteld er stond wel bij pre order. Sinds tijdstip van bestelling niets meer gehoord. Gelukkig vorige week zomaar in de bus. Misschien aangeven wanneer de bestelling te verwachten is. Dacht even dat het ergens fout gegaan was.

Altijd een feestje!

Ik heb al meerdere keren besteld en het ontvangen van mijn bestelling is altijd een feestje! Het is mooi ingepakt en de verpakking zijn prachtig. Ik heb een keer gehad dat er te weinig bollen waren geleverd, maar dat is netjes en snel opgelost. Een aanrader dus!!

Een cadeautje om de zaden te ontvangen!

Het is al een feestje als het brievenbus pakketje op je deurmat valt. De zaden zakjes zien er mooi uit. Een zaaikalender erbij! Ik kan niet wachten om aan de slag te gaan en te kijken wat voor moois er gaat groeien!

Een kadootje om uit te pakken ❤️

Helemaal goed in alle opzichten !!

Fijne firma met prachtige bloemen , vriendelijke en snelle service .

Echt geweldig

Ik ben super blij jullie ondekt te hebben. Alles word super netjes verzorgd mooi en goed verpakt....ga zeker vaker bestellen Wens jullie heel veel succes en plezier in het nieuwe tuin seizoen. Ooo jaa wat een prachtig tijdschrift geven jullie uit....dat word zeker een abonnementje voor mij Groetjes Arienne

Erg leuk verpakt en snelle correcte levering!

Ik stuitte toevallig op jullie side en dat wekte meteen mijn belangstelling! Smakelijk en zeer uitnodigend gedecoreerd...mooie combinaties van zaden en bollen. Ik was verkocht...eindelijk een side gevonden die bij mij past als een deken. Goede plant en zaaitips! Dank jullie hiervoor!

Zo verzorgd!

Pakket snel en goed geleverd, toegankelijk voor vragen, zin meer van jullie te revaren

Dhl had brievenbuspakketje bij buren afgeleverd

Brievenbuspakketje was in orde maar door DHL bij naaste buren afgeleverd, terwijl wij thuis waren en adressing klopte.

Het mooiste en deskundig blad wat ik ooit heb gezien. Prachtige foto’s en heb al heel veel ideeën uitgevoerd of zijn in de maak bij ons Tiny House.

Heel blij

Ik ben heel blij met de magazines. Kocht de promobundel van 4 magazines, leesvoer om de winter door te komen en plannen te maken voor de lente.

Supersnel verzonden!

Fijne webshop, het boek is alleen iets dunner dan verwacht maar erg leuk om kado te geven! Heel erg blij met de snelle verzending zodat ik op tijd mijn verjaardagskado in huis had.

Het bestelde was erg snel in huis. Het is wel jammer dat het extra bestelde magazine voor een kado aan een vriendin twee dagen later in huis was en dat het magazine die ik via een abonnement zou krijgen nu nog niet is bezorgd!

Super mooi magezine om naar uit te kijken

Super mooi blad om lekker in te duiken en te lezen. Snel bezorgt om de afgesproken leverdatum, en een super goeie deal.

Bestelling en ontvangst is oké gegaan

Pakket is goed aangekomen

Heerlijk!

Wat fijn om zo'n stapeltje prachtig vormgegeven tijdschriften te ontvangen en een prachtige verpakking. Kadootje voor jezelf!

Nette levering goede uitleg over verpakking. Ben tevreden

Goed, snel, vriendelijk en professioneel geholpen!

Fijn en snel geholpen!

Parallelweg 19

3931 MS Woudenberg

Over Studio May & June

MAY & JUNE is een bedrijf met één missie: jou de tuin in krijgen. Want van tuinieren word je gelukkiger. We geloven met ons hele hart dat je tuin je beste kans is om duurzamer te leven en impact te hebben op het milieu, maar dat je er ook simpelweg blij van wordt. Het is dus op meerdere manier goed voor je, direct en indirect. In alles wat we doen en laten zien bij MAY & JUNE willen we het vooral laagdrempelig houden. Geen moeilijk jargon, geen lastige technieken - gewoon simpelweg uitproberen en plezier hebben in de tuin. Wij leren ook nog steeds elke dag bij! Met de producten en diensten die we je bieden willen we je vooral de tuin in zien te krijgen. Het is onze diepste wens dat je gaat inzien hoe ontzettend leuk én belangrijk het is om je eigen (kleine) tuin te veranderen in een groene haven. En wij zijn er om je daar elke dag bij te helpen. Dat doen we door maatwerk tuinen te ontwerpen in onze ontwerpstudio, door het MAY & JUNE magazine dat vier keer per jaar onafhankelijk wordt uitgegeven, door onze webshop met zaden, tuintools, boeken en door onze content over tuinieren op Instagram, Pinterest, YouTube en de blog.