Fijne site. Zelfs met mogelijkheid om te bellen, heel fijn. Goede communicatie. Fiets besteld. Snel een bevestigingsmail. Daarna een update met track &trace. Heel strak geregeld. En de volgende morgen stond de fiets in mijn gang. In één woord fantastisch. Top organisatie.

Soepel en snel

Heb een elektrische step besteld. In overleg met de Klantenservice kon ik de bezorgdatum wijzigen. De step is op de afgesproken datum ontvangen. Prima prijs en prima service.

Zeer goede service

Ik had twee e bikes gekocht bij 7 Choco, er ging wat mis met de levering, dat zat bij Post.Nl, ik kreeg de melding dat de fietsen waren afgeleverd , maar ik had nog niets ontvangen, ik kreeg direct een melding van 7 Choco dat de bikes bij hun waren terug gebracht, ik heb ze gebeld en , ik denk een van de eigenaren van het bedrijf is de fietsen de volgende dag komen brengen, nou dat vind ik top service, de fietsen rijden top , erg blij mee.

Super goed geholpen! Top bedrijf!

Ik heb mijn fiets voor mijn vakantie besteld en gevraagd deze af te leveren een dag na mijn vakantie. Zo gezegd en O gedaan! Marcel heeft mij goed op de hoogte gehouden en alles liep zoals het hoort. Zoek je een e-bike? Dan zou ik zeggen koop het bij 7Choco! Netjes afgevelerd En makkelijk zelf t monteren.

Eerst Sceptisch maar bleek gelukkig niet terecht

Wij habben een elektrisch step besteld. Verzendbevestiging kwam snel een dag na de bestelling. Bestelling is verzonden vanuit polen bij de leverancier vandaan. Pickup van pakket was dezelfde dag in polen. Het duurde daarna 3 dagen voordat in de tracking konden zien dat het pakket onderweg was. Hierdoor werden we wel wat wantrouwend richting de verkoper. Wij hebben contact gezocht met het bedrijf en zijn toen netjes te woord gestaan. Na ongeveer 10 dagen kregen we netjes onze bestelling geleverd door UPS. Dus ja uiteindelijk waren onze zorgen niet terecht en is alles netjes geregeld.

Wat een top service!

Mijn zoon had z'n step amper 2 weken en toen is hij ermee gevallen. Gevolg, knipperlicht in het stuur kapot. Ik heb een email gestuurd of er onderdelen te bestellen zijn voor de step. Was geen probleem, het onderdeel was op voorraad en is gratis toegestuurd. Ook een snelle reactie via de mail voor een instructie video. Wat een top service!

ZEER GOED

snelle levering goed verpakt en goede e mail contact

Great bike great price great service

Very happy thank you

goed producten en service

Op de website via de chat goed advies gekregen. Er werd goed geluisterd naar mijn eisen/ voorwaarden en de medewerker vervolgens goede opties voorgelegd. Helaas was er door een miscommunicatie een verkeerde verwachting ontstaan bij mij als klant. Dit werd snel en prettig opgelost. Er werd gezocht naar een passende oplossing voor beide partijen, waarbij de medewerker professioneel en vriendelijk bleef. Als extra werd er een leuke wenskaart bij de step gedaan met een persoonlijke tekst, dit zorgde voor een extra prettige ervaring. Ik kan dit bedrijf dus op basis van bovenstaande aanbevelen.

goed producten en service

Fantastische service en product

Geweldig product, precies zoals het stond vermeld. De service was fantastisch. Wij zullen iedereen deze ondernemer aanbevelen.

Uitstekend!

Super service! Snelle reactietijd van klantenservice. Product ook naar wens.

uitstekend

Het product is goed, de prijs is laag en er zijn ook cadeaus. De reactie is erg snel en problemen worden zeer goed opgelost.

goed service

Heel snel service en goed prijs.

Graftermeerstraat 39 a

2131 AA Hoofddorp

Over 7 CHOCO B.V.

Welkom bij 7CHOCO – Uw Partner voor Duurzame Mobiliteit Bij 7CHOCO zetten we ons in voor een groenere toekomst met onze topkwaliteit e-bikes en e-steps. Als een trots Nederlands bedrijf combineren we kwaliteit met duurzaamheid, zowel in onze producten als in onze klantenservice. Onze missie is niet alleen om marktleider te zijn in elektrische mobiliteit, maar ook om bij te dragen aan een duurzamere levensstijl. Elke stap die we zetten, is gericht op het bieden van een uitzonderlijke ervaring aan onze klanten, met de belofte van kwaliteit en milieuvriendelijkheid. Bij 7CHOCO geloven we in het maken van een positieve impact - zowel voor u als voor onze planeet.