Review score is 4

pakket was bij aankomst beschadigd en met plakband dichtgemaakt. In plaats van de bestelde en gefactureerde en op pakbon vermelde 2x Bruynzeel zijdeglans polish bevatte het pakket 1 polish en 1 reiniger. Op telefonisch ingesproken klacht geen reactie ontvangen. Het betreft order 000004319 besteldatum 31/05.

Alles soepel verlopen

Review score is 10

De levering was iets later dan oorspronkelijk, maar de communicatie over de gewijzigde levertijd verliep heel netjes. Uiteindelijk is de bestelling netjes aan de voordeur afgeleverd.

Review score is 8

Snelle levering en goede materialen

Goed verzorgd

Review score is 7

Ik bestelde twee dakramen en kreeg keurig bericht dat die wat later geleverd zouden worden. Ik vroeg om een goede maatschets omdat ik die zelf in eerste instantie online niet kon vinden en ik zoveel mogelijk wilde voorbereiden. Ik kreeg van André de Vos prompt een link naar de productpagina van Velux waar het bestelde dakraam echter niet op vermeld is. Toen ik dat schreef kreeg ik geen reactie meer. Uiteindelijk heb ik zelf bij een andere leverancier alsnog de juiste maatvoering gevonden... De dakramen zijn wel netjes op beloofde dag geleverd.

Was slechts eenmalige bestelling

Review score is 6

Zonder bericht vooraf verkeerde lengtes geleverd

Goede kwaliteit geleverde materialen

Review score is 9

Goed en goed op de hoogte gebracht dat er vertraging was met een product.

prima goed georganiseerd

Zeer goed .

Review score is 9

Keurig op tijd én netjes bezorgd

Prima ervaring.

Review score is 8

Prima communicatie, levering zoals afgesproken!

Review score is 10

snel duidelijk en komt afspraken na

Review score is 8

Goede en vlotte levering van bestelde product.

Houten platen ( underlayment) gekocht

Review score is 7

enkele problemen met een deel van het geleverde materiaal en enkele problemen achteraf met de klantenservice om een ??oplossing te vinden. Eindelijk is alles opgelost.

Prima.

Review score is 5

In de bevestigingsmail: Uw order is ingepland zal op 29-04-2021 in tijdsvenster 06:00 - 07:45 afgeleverd worden. Ik was dus om 06:00 op. Bezorger kwam pas om 10:00 en wist te vertellen dat hij om 07:00 oid vertrokken was.

Review score is 10

Levert op tijd en zoals overeengekomen.

Review score is 10

super snel geregeld en goede prijzen! Ook goede kwaliteit materialen

Fluwelensingel 95

2806 CG Gouda

Over Bouwprofi.nl

De Professionele leverancier voor Bouwmaterialen.