Netjes

Review score is 9

Goede degelijke spullen en ruim assortiment. Ook netjes verpakt tegen de regen.

Review score is 9

Goede en correcte levering, alleen de bezorgkosten te hoog naar mijn mening

platen gekocht

Review score is 8

Had verkeerde bestelling gedaan, zonder problemen omgeruild

Review score is 6

Betaalbare levering, maar best wat schade aan hout en plaatwerk

Goed geregeld, top!

Review score is 9

Prima service, snelle levering. 1 onderdeel missing bleek bij nakijken bestelling. Gebeld en andere dag in huis. Top

Review score is 10

prima service en prima product

Snelle complete levering.

Review score is 10

Mijn ervaring met BouwProfi is zeer positief. De multiplex platen werden in goede orde ontvangen.

Snel en correct geleverd

Review score is 9

We wilden zelf een kast maken. De duidelijke website en vele opties kwamen ons goed uit. Prima (populieren)multiplex platen gekregen (22mm en 6mm), op een paar plaatsen opgevuld maar die zitten aan de achterkant van de kast. De 2 bij 3’tjes waren redelijk recht. Alles goed geprijsd vergeleken met de bouwmarkten waar we anders heen zouden gaan. Een bijkomend voordeel: geen verzendkosten vanaf €250 + binnen 2 dagen was alles in huis. Volgende keer denken we zeker weer aan bouwprofi!

Goed product snelle levering

Review score is 8

Het was de eerste keer dat wij hier hout bestelden. De website is duidelijk. Na de bestelling had ik telefonisch contact en ik werd direct en goed geholpen. de levering ging zoals beloofd. op enkele rachels na was de kwaliteit prima.

Review score is 9

nette snelle service transport ook top netjes voor de deur gezet

Review score is 8

Goede levering. Goede transport. Chauffeur heeft mij geholpen om gipsplaten naar binnen te dragen waarvoor mijn dank.

Prima geregeld

Review score is 7

Service en product oké. Alleen jammer dat de maxboard platen met een spanband vastgezet zijn. Dit zorgde voor schade op 6 van de 10 platen.

Review score is 8

Goed dienst en kwaliteit van producten

Review score is 10

Ik heb een hele goede ervaring met Bouwprofi! Een lastig te verkrijgen artikel was hier wel beschikbaar en werd netjes en goed verpakt afgeleverd.

Fluwelensingel 95

2806 CG Gouda

Over Bouwprofi.nl

De Professionele leverancier voor Bouwmaterialen.