Review score is 7

Ik heb goede ervaringen met Bouwprofi. De levering was echter niet in 2 dagen maar in 4 dagen.

Review score is 7

Op de afgesproken dag geleverd. Kwaliteit van de hardhouten rabatdelen slecht. Veel noesten en 2 planken met een scheur. Het is voor mij de eerste keer dat ik hout online koop. Het nadeel is dat je het product niet ziet. Ik had deze rabatdelen dan ook nooit gekocht. Het is namelijk ook nog eens de eerste keer in mijn leven dat ik noesten in hardhouten planken zie. Ik ben een ervaring rijker dit soort dingen niet weer online kopen. Na bovenstaande feedback heeft Bouwprofi contact met mij opgenomen. Ze kwamen direct met het voorstel om de rabatdelen om te ruilen. De rabatdelen die niet aan de gewenste kwaliteit voldeden zijn omgeruild. Deze werkwijze van Bouwprofi heb ik dan als zeer positief ervaren.

Review score is 8

De rabatdelen zijn geleverd en verwerkt. De uitstraling van de woning is er flink op vooruit gegaan. Ik zou zeker met Bouwprofi nogmaals zo'n avontuur aan gaan !!

Review score is 10

Zeer tevreden, snelle levertijd, goeie producten

Review score is 10

Vlotte levering met scherpe prijs

Review score is 8

Bestellen is eenvoudig, de levering snel en efficient

Prima snelle levering. Materiaal perfect

Review score is 10

Nette bezorger met oog voor service!! Ik ben zeer tevreden.

Review score is 8

Had platen bestel en ze belde me terug met de mededeling dat de maatvoering was veranderd Heb toen 1 plaat extra gekregen om het aantal m2 lager werd. Heb er niet voor hoeven bijbetalen

Review score is 9

Groot assortiment en goede communicatie over aflevering

Snel en effectief

Review score is 10

Goedemorgen service en fijn personeel!!

Review score is 10

Top bedrijf! De chauffeur belde netjes van te voren, dat hij er aan kwam. Spullen werden zelfs in de gang gezet. Een voorbeeld van hoe het moet :)

Prima ervaring!snel geleverd.

Review score is 9

Keurige en snelle levering van de bestelling. Bovendien vanaf 250€ gratis aan huis bezorgd. Top service!

Review score is 10

Goede kwaliteit en redelijk prijs. Snelle levering.

Review score is 8

Goede levering van hout en mooie rechte planken

Prima en snelle service!

Gewoon goed

Review score is 8

Goede ervaring. Je kunt zelf de leverdag aangeven en wordt keurig op die dag afgeleverd.

Fluwelensingel 95

2806 CG Gouda

Over Bouwprofi.nl

De Professionele leverancier voor Bouwmaterialen.