Review score is 8

Contact was goed. Er ging iets mis bij de betaling van de bestelling van mijn kant. Hierop kwam direct een mailtje met de vraag of er hulp geboden kon worden.

Review score is 4

Dit is mijn eerste aankoop. Mijn deur zou zoals afgesproken 19 juni geleverd worden. 1 dag van te voren zou ik een mail ontvangen. Helaas is dit niet gebeurt. Ik heb zelf moeten bellen en er werd verteld dat ze 19 volzitten. Mijn deur heb ik 20 juni ontvangen terwijl ik aan het werk was. Zij zouden wel mijn deur in de tuin zetten. Helaas ik ben niet tevreden over jullie service

Review score is 8

uitstekend, duidelijk site en info klopt. levering ook zoals aangegeven.

Review score is 10

Prima prijs en snel geleverd

Review score is 10

Geweldig alles volgens afspraak en snel geleverd. Zeer tevreden

Review score is 10

Top! service, snel levering en snelle communicatie.

Review score is 9

Prima ser ice, snelle reactie, op tijd geleverd.

Review score is 9

Bij levering bleek 1 artikel(deur) beschadigd te zijn. Na één telefoontje, met 24 uur een nieuwe deur in huis. Bedankt voor de goede en prettige service. Ook zeer tevreden over de gekochte deuren.

goed werk geleverd top.

Review score is 10

Zeer professioneel. Ondanks dat er een foute levering was gedaan, heeft de afhandeling en vooral de communicatie alles weer goed gemaakt

Review score is 10

Uitstekende hulp bij het bestellen ontvangen. Service tijdens de levertijd prima. Levering uitstekend: bestelling werd op afgesproken tijd en voor de deur afgeleverd. Overal ben ik uitermate tevreden. BouwProfi een aanrader.

Review score is 9

Zeer blij met Bouwproducten. Goede service, lage prijzen en snelle bezorging!

Review score is 10

Betrouwbaar, goede kwaliteit goederen.

Review score is 8

Bij de meeste groothandels is geen multiplex van 20 mm dik te koop. Bij BouwProfi wel. Het bezorgen met een grote vrachtwagen was geen probleem.

Review score is 8

Prima snelle levering voor de deur zelfs, chauffeur erg behulpzaam. Aankomst tijd is erg ruim gesteld, een tijdvak zou beter zijn.

Review score is 9

Mijn kozijnen en binnendeuren besteld. Ruim assortiment, snelle levering en super service en communicatie. Miste 1 zakje onderdelen binnen 24 uur nageleverd. Top geregeld

Review score is 8

Op zondagavond online een stalen kozijn besteld inclusief deur en beslag. De volgende ochtend werd ik netjes door een medewerker gebeld. Klaarblijkelijk had ik een klink besteld, die niet op de bestelde deur past. Eea werd direct hersteld. Dinsdag had ik conform afspraak alles in huis.

Review score is 6

Helaas ging de levering niet geheel volgens plan (vertraging in de afhandeling, geen mailtje met tijdstip van bezorging, ontbrekende onderdelen en foutieve onderdelen). Gelukkig is dit wel, na enkele telefoontjes, netjes opgelost. Vervelend voor mij en vervelend voor Bouwprofi.

Review score is 6

Bestelling werd zelfs geleverd voordat ik mijn bed uit was! Enige minpunt is dat het tegelijk bestellen bij meerdere bouwprofi-websites niet gaat. Ik had graag meer willen bestellen in 1 levering, maar dat ging niet

Review score is 10

Ondanks dat de 1e bestelling niet helemaal goed ging is dit wel professioneel opgelost.Ze dachten dus mee met mij voor een snelle oplossing en pakket werd verstuurd via post.nl.

Review score is 10

Snelle levering. Uitstekende service!

Review score is 10

Heel professional, snel, hooge kwaleiteit en laage Prijs. Vriendelijk en heel hulpzaam Klantenservice.

Review score is 10

Prima. Snel en klantvriendelijk. Ook de chauffeur is enthousiast over zijn werkgever!

Review score is 10

Bij Bouwprofi een deurkozijn, deur met valdorpel en diverse andere materialen besteld. Super geholpen door Mathijs! Echt top!

Fluwelensingel 95

2806 CG Gouda

Over Bouwprofi.nl

De Professionele leverancier voor Bouwmaterialen.