Inleg zolen zijn perfect

Snelle levering. Goed product pas perfect

Goed breed assortiment

Snel verzonden

Prima, duidelijke omschrijving producten en snelle levering

Prima pas en draag comfort

Veel keus

Okidoki

Jammer

Het zijn totaal andere zolen als van skechers . Maar dat geven jullie wel aan, jammer

Goede klantenservice ...

Goed geholpen bij het maken van de juiste keuze.

Perfecte service

Ik ben zeer goed geholpen met mijn inlegzolen. Ze waren initieel te klein, ik heb ze kunnen omruilen voor een passende maat en de communicatie was uitstekend. Normaal plaats is eigenlijk geen reviews maar door de uitzonderlijke goede service doe ik dat deze keer wel. Bedankt en tot de volgende bestelling.

snel en keurig geleverd

kwam snel en goed geleverd en product is geweldig

Twee paar inlegzolen besteld. Ze werden snel geleverd.

Alles heel snel

X

Snelle en correcte behandeling

Bestelling snel binnen voor een nette prijs.

Heldere communicatie over levering

Zaterdag had ik een bestelling geplaatst; direct een bevestiging via de mail. Zondag kreeg ik een mailtje dat de bestelling geleverd werd via PostNL. Maandagochtend had ik een mailtje van PostNL ontvangen dat mijn bestelling op dinsdag bezorgd zou worden. PostNL gaf vervolgens wel op maandagmiddag aan dat het pakketje, wegens vakantie, er iets langer over zou doen en dat het woensdag bezorgd zou worden; dit is ook gebeurd. Dat het langer duurt kan gebeuren en kon Besteschoenonderhoud niets aan doen (dit ligt bij PostNL). Ik vond het vooral fijn dat hier duidelijk over gecommuniceerd werd.

Ziet er .ooi uit

Ze zien er goed uit zal ze straks proberen Snel geleverd

Betrouwbare zaak. Waar voor je geld.

Snelle levering. M´n zooltjes lopen heerlijk. Ik kan nu in mijn schoenen zonder steunzolen.

Makkelijk en snel. Prima.

Zeer tevreden. Alles correct geleverd . Zeer aan te bevelen.

Super !>

Snel geleverd en goed produkt.

De zooltjes bevallen heel goed!

Ik loop makkelijker,passen prima in de schoenen!

Snelle bezorging, persoonlijk en vriendelijke afwerking!

Vanwege ruilen, was de nieuwe zending al bezorgd, voor we het terug konden sturen! Dit telefonisch geregeld, werd vriendelijk en persoonlijk geregeld door toezenden van goede kwaliteit zolen.

Duidelijke informatie, snelle bezorging ! Als ik weer wat nodig heb, bestel ik hier graag!

goede zolen

goed tevreden over de sneaker zolen., prima kwaliteit , snelle levering.

Prima levering, kwalitatief

Prima levering, bestelde zolen zitten goed.

Lekker zacht

Ik had Bergal memory foam inlegzooltjes besteld voor mijn skechers maat 39. De zooltjes zijn iets te smal en te kort voor mijn skechers. Ze zijn wel lekker zacht dus ik gebruik ze wel in andere schoenen. Ik beveel ze wel aan maar niet voor skechers.

Prima service en goed artikel

Snelle levering en goede kwaliteit.

Vekenoord 41

4824 LN Breda