Heel goed! En een fijne ervaring.

Ik had een heel goed ervaring. En ook mooie schoenen

Prettige winkel, goede kwaliteit schoenen

Meestal kan ik wel de juiste schoenen vinden in deze winkel. En word ik goed geholpen.

Niet goed

Mooie schoen alleen is het geen 39 maar 38 half valt kleiner uit en is misleidende met de prijs was bijna een 10 euro duurder uit dan ze aan gegeven hadden

Prima personeel, goed en vakkundig geholpen.

in een woord geweldig !

online besteld, in winkel afgehaald. Erg snel en prima geholpen in de winkel.

Bestelling altijd zeer goed verpakt

Prachtige “ gouden” enkellaarsjes

Retourzending vlot afgehandeld en snel geld terug

Tijdens mijn vakantie n de sale online laarsjes gekocht. Dezelfde als vorig jaar die ik vrijwel dagelijks heb gedragen en daardoor aan vervanging toe waren. Helaas toch de verkeerde maar besteld. Heb gelijk online de juiste maat besteld en de verkeerde teruggebracht bij de winkel. Geld werd direct teruggepind en stond de volgende dag op de rekening.

Niet doen

De slippers deden bij het aandoen al gelijk pijn. Aan de rand van de slipper zit een hele scherpe rand. Bovenop mijn tenen kreeg ik gelijk rode plekken . Dus gelijk teruggebracht naar de winkel. Daar was de klacht al bekend

Aardig personeel.

Snelle bezorging in een stevige doos. De schoenen zijn prachtig! Ik ben harstikke tevreden!

Snelle levering en top kwaliteit schoenen!

Heel erg tevreden

Snel geleverd en de schoenen zitten heerlijk

Mooie collectie, goede service

Ik bleek een paar schoenen te hebben uitgezocht, dat ongelijk was; ze hadden niet dezelfde maat. Binnen een dag had ik een goed paar; dat moest ergens anders vandaan komen, maar het was zo geregeld. Mij viel op hoe snel er werd geschakeld om dat mogelijk te maken.

Heel goed!

In filiaal in Diemen was mijn fuchsia sneaker uit de sale niet meer beschikbaar. De verkoopster deed veel moeite om mee te denken en nog te zoeken in t magazijn en er bleek ook nog een online mogelijkheid te zijn. Ondanks de drukte en het multitasken omdat ze alleen stond bleef ze servicegericht en vriendelijk. Mijn maat was er online wel en de levering was heel snel. Ik ben erg blij met mijn aankoop. Dank voor de goede ervaring.

Goede kwaliteit

Fijne winkel en vriendelijk geholpen.

Erg behulpzaam, niets is te teveel.Fijne ervaring.

Goed snelle levering

Goed snel geleverd

Zeer klantvriendelijk

We hadden schoenen besteld voor mijn zoon maar die bleken toch niet goed. Bij de winkel konden we ze gewoon inleveren en werd het bedrag terug gepind. Binnenkort maar in de winkel voor mijn zoon shoppen

Schoenen gaan snel kapot

De schoenen kwamen binnen op , zaterdag 31-08. Zondag & maandag had mijn zoontje de schoenen aan. ( op familie bezoek & naar school ) Inmiddels is het einde van de week en zien de schoenen er niet meer uit ! Heel slecht zeker voor het geld. Klantenservice contact mee opgenomen die zeggen eigen schuld ? Erg jammer !

Fijne schoenen winkels

Wordt altijd vriendelijk geholpen door het personeel . En kan altijd heerlijk rond kijken in de winkels.

ZEER GOEDE SERVICE

Hadden in het filiaal in Drachten niet mijn maat (47) schoenen. Was wel online te bestellen. Het was vrijdagmiddag en zaterdagmorgen had ik via DHL mijn schoenen in huis. Bedankt voor dit alles, zowel het winkelpersoneel als Nelson zelf.

Snelle levering. Bij retour snel terug betaald. Hele fijne webshop

prima service

Alles klopte. Ik werd goed op de hoogte gehouden. Schoenen zijn gearriveerd.

Fijne, zachte, heerlijk zittende schoenen.

Schoenen zitten heerlijk zacht aan de voeten..goede pasvorm ook. Alleen als je op sommige ondergronden loopt krijg je wrijving van de schoenzool en dat geeft dan een soort knisperend geluid..dit is het enige minpuntje aan deze mooie fijne schoen.

FiJne schoenenzaak

Beleefd en geintresseerd personeel.

Willem Brocadesdreef 1

2132 PV Hoofddorp

Over Nelson Schoenen

Nelson Schoenen is een familiebedrijf met ruim 100 schoenenwinkels en online schoenen shop www.nelson.nl. Nelson Schoenen biedt een groot assortiment damesschoenen, herenschoenen en kinderschoenen van verschillende bekende merken zoals: Ecco, Skechers, Panama Jack, Converse, Dr. Martens en Timberland. Daarnaast kun je bij ons ook terecht voor tassen, kleding en accessoires. De grote collectie merkschoenen voor het hele gezin vind je al sinds 1949 bij Nelson Schoenen. Bezoek een van onze schoenenwinkels of bestel je schoenen snel op www.nelson.nl