Geweldige schoenen nooit meer ander merk

Goeie Service naar de klanten

Besteld in de winkel volgende dag al thuisbezorgd de maat was niet goed en kon zo terug gebracht worden in de winkel. Nogmaals een grotere maat besteld en het werd keurig afgehandeld.

Als goed

Uitstekende schoenen voor goede prijs

Fijne service inwinnen Diemem en gemakkelijke levering thuis - heb problemen aan mijn voeten en extra breedte maat nodig - jullie zijn één van de weinigen die hier ook zoekfunctie in hebben en een ruime keuze. Prachtige natuurlijke materialen en goede merken. Heel blij mee

Klantenservice is heel aardig.

Ik had laarsjes besteld. Deze werden geannuleerd omdat ze beschadigd waren. Wat natuurlijk vreemd is. Ik heb jullie 3 keer gebeld dat ik deze nog steeds op de site kon bestellen. Volgens de klantenservice was dit onmogelijk. Ik heb ze toch besteld en uiteindelijk toch in de goede maat binnen gekregen. Had ik naar jullie geluisterd had ik ze nu niet gehad. Jammer dat het zo is gelopen.

Alles in orde!

Mooie schoenen en snelle service.

top

Leuke collectie

Ik ben prettig en goed geholpen

Geen goede service

Ik heb 3 paar schoenen in 1 pakket teruggestuurd en krijg bericht dat er 2 paar zijn gearriveerd..waar is dat 3e paar dan?

Snel besteld, snel ontvangen

Prima service. Site is duidelijk, snel verzonden. Geeft goede updates van de bestelling en verzending.

Snelle levering na geplaatste bestelling

Prima Service !

Top sandalen

Beste koop ever , zitten heerlijk, lekkere vering . Kan er uren op lopen

Op tijd bezorgd

Op tijd bezorgd

Fijne winkel en prettige bediening in de Dorpsstraat Uithoorn

Goede hulp, advies en service.

Prettige service, makkelijk retourneren

Ruime keuze, vriendelijke, niet opdringerige medewerkers. Retourneren heel eenvoudig geregeld.

Duidelijkheid

Snel en eenvoudig geregeld

Super snel en goed

Pruduct snel en eenvoudig geleverd

Supergoed

Schoenen die heel goed zitten en lopen

Goed behulpzaam

Volgens afspraak ontvangen

Xxxxx

Snelle levering, snelle verwerking van de retour

Prima levering

Twee paar besteld, een paar bij winkel teruggebracht en geld werd meteen teruggestort op m'n rekening. Prima geregeld.

De schoenen zien er op het plaatje mooier uit dan in het echt

De bestelde sandalen zagen er op het plaatje luxer uit. In het echt zijn ze grover uitgevoerd en het voetbed is hard. Had dit niet verwacht.

Willem Brocadesdreef 1

2132 PV Hoofddorp

Over Nelson Schoenen

Nelson Schoenen is een familiebedrijf met ruim 100 schoenenwinkels en online schoenen shop www.nelson.nl. Nelson Schoenen biedt een groot assortiment damesschoenen, herenschoenen en kinderschoenen van verschillende bekende merken zoals: Ecco, Skechers, Panama Jack, Converse, Dr. Martens en Timberland. Daarnaast kun je bij ons ook terecht voor tassen, kleding en accessoires. De grote collectie merkschoenen voor het hele gezin vind je al sinds 1949 bij Nelson Schoenen. Bezoek een van onze schoenenwinkels of bestel je schoenen snel op www.nelson.nl