De winkel en de aardige winkeldames zijn gewoon fantastisch. Maar dat dhl de kindersandaaltjes niet geleverd heeft , is een blamage . Telkens bericht krijgen geleverd, en niet waar. De winkeldames krijgen een pluim voor hun geduld

Fijne ervaring

Fijne schoenen en snelle levering.

De schoenen lopen lekken en waren snel geleverd. Top!

Snel en makkelijk

Super snel was ik in het bezit van mijn nieuwe ECCO schoenen. Maat was perfect en de schoenen waren precies zoals omschreven op de site met de vele foto's

Altijd vlot en goed geholpen Ik kan bijna altijd slagen Het punten systeem vind ik een prettige bijkomstigheid

Klantvriendelijkheid is prima

Doen niet moeilijk bij ruiling of retournering.

Gabor sneakers top schoen

bij Nelson is het fijn winkelen

Zeer tevreden!

Geheel proces vloeiend verlopen.

SUPER vriendelijke bediening !!!!

heel veel keus, leuke schoenen.

geweldige site

Perfecte schoenen voor mij .Zeer snelle service en uitgekomen wat beloofd is .Top !!!

Goede service en snelle levering

Zie voorgaand

Ben dik tevreden

De bezorging was ook top

Prettige winkel goede service

Geweldige service van Nelson personeel

Had schoenen besteld, maar zat klein kleurverschil in, dit was echter het laatst beschikbare paar, kreeg extra korting van medewerkster, echt klasse. Goede service en aan te raden.

Teleurgesteld

Zonder tegenbericht pakket niet afgeleverd pas na het weekend pakket geleverd. Voor niets heel de dag gewacht.

Prima bediening in de winkel en ook de bezorging was top.

Ga zo verder

Goed geholpen

De verkoopster bestelde de goede maat online, en had ze een dag later in huis

Zeer tevreden!!

Gave schoenen, goeie website én snelle levering!!

Een geretourneerd product ontvangen.

Er is een tas opgestuurd waar zwarte vlekken en roze strepen op zitten.

Onvriendelijke medewerkster

Ik ben op verschillende momenten bij Nelson te Hilversum geweest. Een medewerkster lijkt er helemaal geen zin in te hebben; begroet heel star; lijkt met tegenzin je te woord willen staan (en dus eigenlijk je niet te woord willen staan) en komt onvriendelijk over. Dat heb ik als bot en vervelend ervaren, en bovendien ook onnodig. Het zou fijn zijn als men elkaar meer met een glimlach tegemoet kan gaan :).

Makkelijk besteld snel geleverd top

Makkelijke site om te zoeken en te bestellen snelle levering goede verpakking top ervaring

Super aankoop.

Sandalen gekocht omdat de zool uitneembaar is. Het originele voetbed voelt zo goed aan dat ik de inlegzolen er niet in heb gedaan. Het voetbed is dikker dan de inlegzolen en loopt heel goed. Mijn eerste kennismaking met ARA is super!

Redelijk goed

Ik had maat 41 besteld en ik kreeg maat 40. Past wel maar na een klein [email protected] lopen krijg ik toch zere voeten.Ara schoenen is heel goed voor mijn voeten maar ze moeten wel goed zitten .Heel jammer is dit.

Nelson in uden top, nelson in denbosch helaas minder.

Nelson in uden een dikke 10! Nelson in denbosch een 2, wilde iets ruilen kwam met al mijn bonnetjes netjes terug. Medewerker kwam nog niet eens even kijken en gaf door aan een jonger meisje doen we niks mee… Niet fijn geholpen in den bosch. Daarna in uden wel!

Willem Brocadesdreef 1

2132 PV Hoofddorp

Over Nelson Schoenen

Nelson Schoenen is een familiebedrijf met ruim 100 schoenenwinkels en online schoenen shop www.nelson.nl. Nelson Schoenen biedt een groot assortiment damesschoenen, herenschoenen en kinderschoenen van verschillende bekende merken zoals: Ecco, Skechers, Panama Jack, Converse, Dr. Martens en Timberland. Daarnaast kun je bij ons ook terecht voor tassen, kleding en accessoires. De grote collectie merkschoenen voor het hele gezin vind je al sinds 1949 bij Nelson Schoenen. Bezoek een van onze schoenenwinkels of bestel je schoenen snel op www.nelson.nl