Perfecte mailing en service

uitstekend

Ben uitstekend geholpen met aankoop en verder goede service

Topzaak

Ik mag graag shoppen bij Nelson, zoveel keuze.....

De bestelling en verwerking, bezorging en de service zijn prima

Prima geholpen!

Schoenen uitgezocht, maar de maar was niet in Naaldwijk op voorraad. De verkoopster bestelde de juiste maat. De volgende dag bezorgd. Prima hoor.

Vlot en goed

Volgende dag al in huis en de schoenen voldoen aan de verwachtingen; uiterlijk en draagcomfort.

goede service behoeft geen verbetering

Door het personeel in filiaal Pijnacker piekfijn geholpen. Een cijfer 8 is meer dan verdiend.

Fijn geholpen

Super goed geholpen

Word altijd goed geholpen denken met je mee

Op alle fronten is Nelson Schoenen mij uitstekend bevallen.

Super snel heb ik mijn bestelde pantoffels af kunnen halen op een afhaalpunt in de buurt.

Jammer dat het niet gelukt is

De door mij gekozen sneakers van Gabor, die ik altijd draag, kwam ik niet in doordat ik steunzolen gebruik. Dus helaasiesten ze retour. Vervoer retour perfect en retour betaling idem. Vlg keer zoek ik een model met 2 ritsen uit.

altijd prima

snel geleverd, goede communicatie en procuct is bijna altijd zoals op de foto. Geen klagen dus!

Alleen jonger personeel zou wat meer bijscholing kunnen krijgen van het oudere al langer werkend personeel. En iets wat geïnteresseerder over komen.

Fijne winkel, mooie merken.

Ik koop vaker in een Nelson winkel, wat ik als erg goed ervaar. Online kopen was dus geen probleem. Snelle levering!

Zeer positief.

Supersnelle levering van 'n mooi artikel; herenpantoffel, stijlvol + comfortabel!

Snel geregeld

Prettige winkel en personeel is behulpzaam

Schoenen van Rieker besteld voor mijn echtgenoot en in de Nelson winkel in Emiclaer (Amersfoort) laten afleveren zodat hij ze gelijk kon passen, zaten goed en wat een super aardige verkoopsters. Heel tevreden.

Vaker defect product ontvangen.

Helaas heb ik twee keer schoenen besteld en beide bestellingen vertoonden gebreken. Ik begrijp niet hoe je showroommodellen en defecte producten naar klanten kunt sturen.

Mijn sneakers waren na 2 maanden al kapot, zonder verder vragen kreeg ik een nieuw paar, erg netjes!

Heel vriendelijk behulpzaam en met kennis van zaken geholpen

Is oke

Ben zeer tevreden

Snel bezorgd

Breed assortiment

De eerste bestelling

Mooie schoen. Sterk en goed afgewerkt. Prijs kwaliteit 100%. Een tevreden klant

Mooie schoenen, goede service

Het was het laatste paar. Passchoen was wat uitgelopen. Ze heeft een nieuw paar besteld dat de volgende dag bezorgd werd.

Prettige winkel

Fijne wi kel,vriendelijk personeel.

Willem Brocadesdreef 1

2132 PV Hoofddorp

Over Nelson Schoenen

Nelson Schoenen is een familiebedrijf met ruim 100 schoenenwinkels en online schoenen shop www.nelson.nl. Nelson Schoenen biedt een groot assortiment damesschoenen, herenschoenen en kinderschoenen van verschillende bekende merken zoals: Ecco, Skechers, Panama Jack, Converse, Dr. Martens en Timberland. Daarnaast kun je bij ons ook terecht voor tassen, kleding en accessoires. De grote collectie merkschoenen voor het hele gezin vind je al sinds 1949 bij Nelson Schoenen. Bezoek een van onze schoenenwinkels of bestel je schoenen snel op www.nelson.nl