Jammer dat het niet gelukt is

De door mij gekozen sneakers van Gabor, die ik altijd draag, kwam ik niet in doordat ik steunzolen gebruik. Dus helaasiesten ze retour. Vervoer retour perfect en retour betaling idem. Vlg keer zoek ik een model met 2 ritsen uit.

altijd prima

snel geleverd, goede communicatie en procuct is bijna altijd zoals op de foto. Geen klagen dus!

Alleen jonger personeel zou wat meer bijscholing kunnen krijgen van het oudere al langer werkend personeel. En iets wat geïnteresseerder over komen.

Fijne winkel, mooie merken.

Ik koop vaker in een Nelson winkel, wat ik als erg goed ervaar. Online kopen was dus geen probleem. Snelle levering!

Zeer positief.

Supersnelle levering van 'n mooi artikel; herenpantoffel, stijlvol + comfortabel!

Snel geregeld

Prettige winkel en personeel is behulpzaam

Schoenen van Rieker besteld voor mijn echtgenoot en in de Nelson winkel in Emiclaer (Amersfoort) laten afleveren zodat hij ze gelijk kon passen, zaten goed en wat een super aardige verkoopsters. Heel tevreden.

Vaker defect product ontvangen.

Helaas heb ik twee keer schoenen besteld en beide bestellingen vertoonden gebreken. Ik begrijp niet hoe je showroommodellen en defecte producten naar klanten kunt sturen.

Mijn sneakers waren na 2 maanden al kapot, zonder verder vragen kreeg ik een nieuw paar, erg netjes!

Heel vriendelijk behulpzaam en met kennis van zaken geholpen

Is oke

Ben zeer tevreden

Snel bezorgd

Breed assortiment

De eerste bestelling

Mooie schoen. Sterk en goed afgewerkt. Prijs kwaliteit 100%. Een tevreden klant

Mooie schoenen, goede service

Het was het laatste paar. Passchoen was wat uitgelopen. Ze heeft een nieuw paar besteld dat de volgende dag bezorgd werd.

Prettige winkel

Fijne wi kel,vriendelijk personeel.

Snel en perfect verzorgd.

De bestelling was snel geleverd en keurig verzorgd. Heel blij mee en hierdoor komen wij vast nog een keer terug bij Nelson.

Besteld volgende dag binnen zoals beschreven hele maal top

Goeie kwaliteit

Fijne schoenen

Helemaal tevreden met de verkoopster, de aankoop en de levering!

Helemaal tevreden met de verkoopster, de aankoop en de levering.

Zeer goed!

Leuk assortiment en mooie merken b.v. Rieker en ara De service van medewerkers is ook prima! Voor schoenen lopen wij altijd bij Nelson binnen!

L.s. Ik heb meerdere paren schoenen bij Nelson gekocht en ben daar heel tevreden mee. Ik heb moeilijke voeten en omdat ik bij jullie de Schoenen met veter en rits heb gevonden zitten ze altijd goed. Hartelijk dank. Germa.

Je word netjes geholpen Vriendelijk personeel Goede kwaliteit schoenen

Hele snelle service ,mijn schoenen moesten retour en dat ging ook super en …..meteen mijn geld op mijn rekening terug !

Goede en snelle service

Duidelijkheid over bestelling, goed whatsapp contact, makkelijke retour service. Was een 10 geweest als al duidelijk was dat 1 paar niet te bestellen was geweest (wel bedrag afgeschreven).

Altijd prima

Goede kwaliteit van schoenen. Goede levering.

Willem Brocadesdreef 1

2132 PV Hoofddorp

Over Nelson Schoenen

Nelson Schoenen is een familiebedrijf met ruim 100 schoenenwinkels en online schoenen shop www.nelson.nl. Nelson Schoenen biedt een groot assortiment damesschoenen, herenschoenen en kinderschoenen van verschillende bekende merken zoals: Ecco, Skechers, Panama Jack, Converse, Dr. Martens en Timberland. Daarnaast kun je bij ons ook terecht voor tassen, kleding en accessoires. De grote collectie merkschoenen voor het hele gezin vind je al sinds 1949 bij Nelson Schoenen. Bezoek een van onze schoenenwinkels of bestel je schoenen snel op www.nelson.nl