Watt heeft ons uitstekend geholpen met het plaatsen van een laadpaal.

Wij zijn zeer tevreden over Watt. Snelle doorlooptijd, Professioneel en een goede service. Wij kunnen iedereen Watt aanbevelen.

• Communicatie

goede uitleg , snelle uitvoering en duidelijke uitleg

Na eerste gesprek onze thuislader besteld. Snel plaatsingsafspraak gekregen en snelle montage met goede uitleg. Helemaal tevreden.

• Communicatie

Prima afspraken die nagekomen worden

Goede ervaring met een bedrijf wat z'n afspraken nakomt, iets wat niet iedereen kan zeggen.

Geweldige ervaring

Snelle communicatie prima uitleg. Montage top monteur. Zeer tevreden.

• Communicatie

Leuk bedrijf, dat exact doet wat beloofd werd.

Ik kreeg goed advies. Niet het duurste product werd aanbevolen, maar dat wat in mijn situatie het beste paste. De adviseur kon alle vragen beantwoorden en gaf mij het gevoel dat ik hier bij het juiste adres was. De installatie verliep probleemloos, de monteur legde precies uit wat hij aan het doen was. Ik had nog een extra wens, betreffend onderdeel werd nog tijdens de installatie door Watt.nl geleverd. Ik ben zeer te spreken over dit bedrijf.

Uitstekend werk gedaan

Zeer goede monteur

• Communicatie

Snelle en zorgvuldige installatie van laadstation

Vanwege aanschaf van nieuwe auto was ik op zoek naar een laadstation voor thuis. Via de dealer kwam ik in contact met Watt. Na het ontvangen van de offerte had ik een aantal vragen. Die werden allemaal door de medewerker beantwoord. Medewerker wist waar hij het over had. Daarop opdracht gegeven voor installatie die binnen een week werd uitgevoerd. Monteur werkte netjes en verstond zijn vak. Puntje voor verbetering is het versturen van de afspraakbevestiging. Daar moest ik zelf achteraan.

Makkelijk

Zeer makkelijk te hanteren

• Communicatie

Snelle levering en vriendelijk personeel

Laadpaal werd snel geleverd. Problemen bij de aanleg werden soepel opgelost, Vriendelijk en behulpzaam personeel. Gingen pas weg toen alles helemaal werkte.

• Communicatie

goede service, goed product, bereikbaar

alles netjes gedaan, goed bereikbaar, nette monteur

• Communicatie

werkelijk perfecte offerte en installatie

Erg tevreden met de hele afhandeling van het offerte traject tot aan de aanschaf en installatie van de laadpaal. Wat een verschil met jullie mede concurrenten! Vooral dat er altijd snel en adequaat gereageerd wordt. Professionele installatie met een nette afwerking! Compliment.

Super bedrijf!

Keurig geholpen via de telefoon en binnen 5 dagen geïnstalleerd volgens afspraak.

Industrielaan 1

5405 AA Uden