Laden reviews...
Laden reviews...
661 reviews in the last 12 months
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Reviews describe generally reliable delivery and a broad range of bouquets. Some customers report delays or issues with replacements, but many are satisfied with the quality and timely arrival. Overall, experiences vary by location and specific orders.
Nvt
Beveelt aan
19 May 2026
De merel
Utrecht
Geachte klant,
Wat fijn om te lezen dat u volledig tevreden was met het bestelproces en natuurlijk met de bloemen.
Hartelijk dank voor uw bestelling en uw snelle beoordeling. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
Met vriendelijke groet,
Euroflorist Nederland
Ik bestel al jaren mijn bloemen bij Euroflorist, ze bieden prachtige boeketten aan, tegen redelijke prijzen, je kan ook kiezen voor een groter formaat tegen een kleine meerprijs! Ook handig is de Adressenboek, zodat je voor speciale events zoals Moederdag niet iedere keer de adressen opnieuw hoeft in te vullen. Bestel proces is daarmee aanzienlijk kort en efficient! Top service!
Beveelt aan
19 May 2026
Chitra
B.
Geachte klant,
Wat fijn om te lezen dat u volledig tevreden was met het bestelproces en natuurlijk met de bloemen.
Hartelijk dank voor uw bestelling en uw snelle beoordeling. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
Met vriendelijke groet,
Euroflorist Nederland
Harstikke mooi bouquet! had wel betaald voor de levering op zondag en het was om zaterdag middag geleverd..
Beveelt aan
19 May 2026
Mickey
Woodruff, SC USA
Geachte klant,
Wat fijn om te lezen dat u volledig tevreden was met het bestelproces en natuurlijk met de bloemen.
Hartelijk dank voor uw bestelling en uw snelle beoordeling. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
Met vriendelijke groet,
Euroflorist Nederland
Prachtige bos bloemen, aan de stelen te merken dat het verse bloemen zijn. Altijd keurig aangeleverd.
Beveelt aan
18 May 2026
M.J.
Rijswijk
Geachte klant,
Wat fijn om te lezen dat u volledig tevreden was met het bestelproces en natuurlijk met de bloemen.
Hartelijk dank voor uw bestelling en uw snelle beoordeling. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
Met vriendelijke groet,
Euroflorist Nederland
Ik bestel al jaren mijn bloemen bij Euroflorist, ze bieden prachtige boeketten aan, tegen redelijke prijzen, je kan ook kiezen voor een grotere formaat tegen een kleine meerprijs! Ook handig is de Adressenboek, zodat je voor speciale events zoals Moederdag niet iedere keer de adressen opnieuw hoeft in te vullen. Bestel proces is daarmee aanzienlijk kort en efficient! Top service!
Beveelt aan
18 May 2026
Chitra
Haarlem
Geachte klant,
Wat fijn om te lezen dat u volledig tevreden was met het bestelproces en natuurlijk met de bloemen.
Hartelijk dank voor uw bestelling en uw snelle beoordeling. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
Met vriendelijke groet,
Euroflorist Nederland
Mooie bos bloemen Bedankt was voor mijn moeder ivm moederdag
Beveelt aan
18 May 2026
Agnes
Heerlen
Geachte klant,
Het doet ons plezier te lezen dat u tevreden was met de bloemen – we hopen dat ze ook het gewenste effect hadden op de ontvanger.
Hartelijk dank voor uw snelle reactie en tot de volgende keer!
Met vriendelijke groet,
Euroflorist Nederland
6 days later, my flowers are not yet delivered! No communication, nobody picks up the phone.
Beveelt niet aan
18 May 2026
Alexandra
Rotterdam
Dear Customer,
We are truly sorry to hear about your experience and fully understand your concern regarding your order.
Please kindly contact us via [email protected] and include your order number so we can assist you further and ensure a faster and more effective resolution.
We sincerely apologize for the inconvenience caused and appreciate your understanding. We look forward to supporting you.
Kind regards,
Euroflorist Nederland
De bloemen van moederdag staan er nog ! !
Beveelt aan
18 May 2026
E.W.Bartels
Nieuwleusen
Geachte klant,
Het doet ons plezier te lezen dat u tevreden was met de bloemen – we hopen dat ze ook het gewenste effect hadden op de ontvanger.
Hartelijk dank voor uw snelle reactie en tot de volgende keer!
Met vriendelijke groet,
Euroflorist Nederland
Goede service & perfect geregeld
Beveelt aan
17 May 2026
Sander de Bree
Middelburg
Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw mooie recensie en voor het delen van uw ervaring met uw bestelling.
We zijn erg blij dat we u hebben kunnen overtuigen van onze service en hopen dat u weer aan ons denkt wanneer u bloemen wilt bestellen.
Met vriendelijke groet,
Euroflorist Nederland
Mijn ervaring met Euroflorist was helaas erg teleurstellend rondom Moederdag. Ik had de bloemen speciaal de dag vóór Moederdag besteld, omdat tijdens het bestelproces duidelijk werd aangegeven dat levering op Moederdag nog mogelijk was. Juist daarom heb ik ervoor gekozen om daar te bestellen. Op Moederdag zelf werd de bestelling echter ineens geannuleerd vanwege drukte. Begrijpelijk dat het een drukke periode is, maar dan moet je deze leverdatum eigenlijk niet meer aanbieden tijdens het bestellen. Dat zorgde voor veel teleurstelling, omdat het natuurlijk om een belangrijk moment ging. Positief punt is wel dat het bedrag direct netjes is teruggestort. Toch had ik liever gehad dat de levering gewoon eerlijk niet meer beschikbaar was aangegeven, in plaats van eerst bevestigen en later annuleren.
Beveelt niet aan
17 May 2026
Marjorie
Utrecht
Geachte klant,
Het spijt ons oprecht te horen over uw ervaring en we begrijpen uw bezorgdheid over uw bestelling volledig.
Neem alstublieft contact met ons op via [email protected] en vermeld uw bestelnummer, zodat we u verder kunnen helpen en een snellere en effectievere oplossing kunnen bieden.
Onze oprechte excuses voor het ongemak en we waarderen uw begrip. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
Met vriendelijke groet,
Euroflorist Nederland
Moederdag bouquet op Moederdag geannuleerd op een tijd dat ik ook niet meer ergens anders kon bestellen, omdat dat te laat was.
Beveelt niet aan
17 May 2026
Anoniem
Anoniem
Geachte klant,
Het spijt ons oprecht te horen over uw ervaring en we begrijpen uw bezorgdheid over uw bestelling volledig.
Neem alstublieft contact met ons op via [email protected] en vermeld uw bestelnummer, zodat we u verder kunnen helpen en een snellere en effectievere oplossing kunnen bieden.
Onze oprechte excuses voor het ongemak en we waarderen uw begrip. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
Met vriendelijke groet,
Euroflorist Nederland
Bloemen nooit aangekomen. Geen bericht. Bestelling werd dag na verzochte leverdag geannuleerd. Moeder daardoor geen bloemen op moederdag. Belabberde service dus. Wil je zekerheid, kies dan een ander.
Beveelt niet aan
17 May 2026
Peter
Utrecht
Dear Customer,
We are truly sorry to hear about your experience and fully understand your concern regarding your order.
Please kindly contact us via [email protected] and include your order number so we can assist you further and ensure a faster and more effective resolution.
We sincerely apologize for the inconvenience caused and appreciate your understanding. We look forward to supporting you.
Kind regards,
Euroflorist Nederland
Prima bezorging
Beveelt aan
17 May 2026
Leo Hoeksma
Stadskanaal
Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn blij te horen dat we u hebben kunnen verrassen met een snelle en verse levering en we verwelkomen u graag terug in onze webshop voor toekomstige bloemenbestellingen.
Met vriendelijke groet,
Euroflorist Nederland
Makkelijk bestellen, snel geleverd
Beveelt aan
17 May 2026
Janet
Nieuwe Pekela
Geachte klant,
Fijn dat alles zo soepel is verlopen. Uw korte maar treffende recensie geeft aan dat u volledig tevreden bent. Hartelijk dank voor uw tijd en uw bestelling.
Met vriendelijke groeten,
Euroflorist Nederland
Schnelle Lieferung. Bestellung von Deutschland aus. Klappt super!
Beveelt niet aan
17 May 2026
Alfredo
Duitsland
Sehr geehrte Kundin, sehr geehrter Kunde,
vielen Dank für Ihre positive Bewertung und dass Sie Ihre Erfahrungen mit Ihrer Bestellung geteilt haben. Wir freuen uns sehr, dass wir Sie von unserem Service überzeugen konnten und hoffen, dass Sie uns auch in Zukunft wieder berücksichtigen, wenn Sie Blumen verschicken möchten.
Herzliche Grüße, Euroflorist Niederlande
Wat een unieke service! Bloemen besteld voor Moederdag, betaling soepel doorgelopen, geen enkele waarschuwing over voorraad. Bij andere bloemisten zag ik op datzelfde moment netjes 'helaas niet meer leverbaar' staan, een handige functie die Euroflorist blijkbaar bewust links laat liggen. Waarom de klant vooraf informeren als je hem ook gewoon kunt laten betalen en later teleurstellen? De kers op de taart: een paar dagen later netjes een mailtje "hoe is je bestelling bevallen?", alsof er ook maar iets bevallen is. Klik je op het lachende gezichtje (tevreden), dan mag je een mooie review achterlaten. Klik je op het verdrietige gezichtje (ontevreden), dan word je liefdevol doorgestuurd naar een infopagina, waar je vooral níét je ervaring kunt delen. Een briljant ontworpen filter: alleen positieve geluiden komen naar buiten. Geen wonder dat de gemiddelde score er zo zonnig uitziet. Het allermooiste: de schouderophalende reactie toen ik aangaf dat de bloemen dus nooit zijn aangekomen bij mijn moeder. Volledig onverschillig. Aanrader voor iedereen die Moederdag wil overslaan zonder zelf de schuld te krijgen.
Beveelt aan
17 May 2026
Jeremie
Almelo
Geachte klant,
Het spijt ons oprecht te horen over uw ervaring en we begrijpen uw bezorgdheid over uw bestelling volledig.
Neem alstublieft contact met ons op via [email protected] en vermeld uw bestelnummer, zodat we u verder kunnen helpen en een snellere en effectievere oplossing kunnen bieden.
Onze oprechte excuses voor het ongemak en we waarderen uw begrip. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
Met vriendelijke groet,
Euroflorist Nederland
Bestellen was eenvoudig, de bloemen Zagen er goed uit. Zou leuk te weten wanneer de bloemen geleverd zijn.
Beveelt aan
17 May 2026
Peter
Kilbrittain
Geachte klant,
Uw korte recensie betekent veel voor ons. Er is altijd een goede reden om bloemen te sturen, hartelijk dank dat u gebruik heeft gemaakt van onze service om iemand te laten weten dat u aan hem/haar denkt. Hopelijk tot de volgende keer dat u bloemen wilt sturen! Bedankt voor uw feedback.
Met vriendelijke groet,
Euroflorist Nederland
Op zaterdag besteld en op zondag bezorgd. Kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben over de service!
Beveelt aan
17 May 2026
Jolene
Nieuwerkerk aan den IJssel
Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn blij te horen dat we u hebben kunnen verrassen met een snelle en verse levering en we verwelkomen u graag terug in onze webshop voor toekomstige bloemenbestellingen.
Met vriendelijke groet,
Euroflorist Nederland
Het is allemaal volgens plan verlopen, vanuit Sicilië heb ik een boeket besteld voor Moederdag en mijn 92e jarige moeder beaamde dat het een prachtig boeket was. Ik zou hierover een mail ontvangen zodra het boeket gearriveerd was maar dat heb ik helaas gemist. Maar de reactie van mijn moeder was het allemaal waard. Dankjewel hiervoor!
Beveelt aan
16 May 2026
Ans
Deventer
Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw vriendelijke recensie. We stellen het zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen om uw positieve ervaring met ons te delen.
Het is fantastisch om te horen dat u tevreden bent met onze service en uw feedback betekent veel voor ons hele team.
We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Met vriendelijke groet,
Euroflorist Nederland
In plaats van Zaterdag voor Moederdag kreeg mijn 95 moeder haar bloemen de volgende Maandag !!! You really messed up this one!! Not sure if I order again .. Roel Harsta USA
Beveelt niet aan
16 May 2026
Roel
Bluffton, South Carolina USA
Geachte klant,
Het spijt ons oprecht te horen over uw ervaring en we begrijpen uw bezorgdheid over uw bestelling volledig.
Neem alstublieft contact met ons op via [email protected] en vermeld uw bestelnummer, zodat we u verder kunnen helpen en een snellere en effectievere oplossing kunnen bieden.
Onze oprechte excuses voor het ongemak en we waarderen uw begrip. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
Met vriendelijke groet,
Euroflorist Nederland
Ik had voor Moederdag een bos besteld met chocolade erbij , heb de chocola er niet bij gekregen . Ik vond het het ook erg aan de kleine kant en de bloemen waren na 4 dagen al niet meer mooi; totaal geen aanrader
Beveelt niet aan
16 May 2026
D
Amersfoort
Geachte klant,
Het spijt ons oprecht te horen over uw ervaring en we begrijpen uw bezorgdheid over uw bestelling volledig.
Neem alstublieft contact met ons op via [email protected] en vermeld uw bestelnummer, zodat we u verder kunnen helpen en een snellere en effectievere oplossing kunnen bieden.
Onze oprechte excuses voor het ongemak en we waarderen uw begrip. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
Met vriendelijke groet,
Euroflorist Nederland
Voor de toelating van een studie, wat in ons familie een zeer bijzonder moment was. Gekozen via euroflorist een boeket te versturen. Bij het kiezen van een boeket op het laatste moment te horen gekregen dat die niet meer te versturen is en pas na 2 weken weer beschikbaar. Vervolgens een andere boeket uitgekozen, wordt er een heel andere boeket verstuurd. Als excuses dat de bloemist die boeket niet kon samenstellen en de bloemist zijn best heeft gedaan. Kreeg ik voor compensatie een 5% code voor mijn volgende bestelling. WAARDELOOS! Ik voel als klant zeker niet gehoord!!! (Bestelling NL24191707)
Beveelt niet aan
16 May 2026
Sam
Amsterdam
Geachte klant,
Het spijt ons oprecht te horen over uw ervaring en we begrijpen uw bezorgdheid over uw bestelling volledig.
Neem alstublieft contact met ons op via [email protected] en vermeld uw bestelnummer, zodat we u verder kunnen helpen en een snellere en effectievere oplossing kunnen bieden.
Onze oprechte excuses voor het ongemak en we waarderen uw begrip. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
Met vriendelijke groet,
Euroflorist Nederland
Bloemen kwamen 3 dagen te laat, waren duidelijk zonder water in een loods over het weekend bewaard. En toen ik klaagde kreeg ik te horen dat het wel mee viel. Ik had optijd besteld voor moederdag, levering op vrijdag aangeklikt en werden maandag uiteindelijk geleverd
Beveelt niet aan
15 May 2026
Hans
Woerden
Geachte klant,
Het spijt ons oprecht te horen over uw ervaring en we begrijpen uw bezorgdheid over uw bestelling volledig.
Neem alstublieft contact met ons op via [email protected] en vermeld uw bestelnummer, zodat we u verder kunnen helpen en een snellere en effectievere oplossing kunnen bieden.
Onze oprechte excuses voor het ongemak en we waarderen uw begrip. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
Met vriendelijke groet,
Euroflorist Nederland
I heb 40 euro betaald voor bloemen die pas 2 dagen na de bezorg datum zijn geleverd voor de verjaardag van mijn vrouw. Ik had de zonnebloem special besteld, er zitten maar drie zonebloemen in en geen enkel van de drie bloeit. Ik tel in het arrangement maar 2 rozen. Dit had ik nooit in mijn leven gekocht als ik een ware foto had gezien van deze bloemen. Het is geen 5 euro waard, laat staan 40 euro. Niet bestellen, doe dit je dierbaren niet aan. Bestel gewoon ergens anders waar zij eerlijk zijn over wat zij bezorgen.
Beveelt niet aan
15 May 2026
Rodrigo
Den Haag
Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw bestelling en het delen van uw beoordeling.
Het spijt ons zeer dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan met betrekking tot de geleverde bloemen en we willen onze excuses aanbieden voor de eventuele teleurstelling.
Zowel wij als onze bloemist betreuren het dat u niet tevreden was met de hoeveelheid bloemen. We willen u er graag op wijzen dat de hoeveelheid bloemen die u online heeft gezien helaas niet gegarandeerd kan worden. De foto's op onze website zijn voorbeelden en aangezien de selectie van bloemen afhankelijk is van de beschikbaarheid bij de bloemist, kunnen de geleverde bloemen afwijken van deze foto's. De totale waarde van de bloemen blijft uiteraard altijd hetzelfde.
Omdat het ons spijt dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan, verzoeken wij u vriendelijk om foto's van de geleverde bloemen te sturen via e-mail naar [email protected], zodat we dit kunnen onderzoeken.
We nemen uw klacht zeer serieus en nemen zo snel mogelijk weer contact met u op nadat we de zaak hebben bekeken. Bedankt voor uw geduld.
Met vriendelijke groet,
Euroflorist Nederland
prima
Beveelt aan
15 May 2026
F.J. Jensema-van Calcar
Wormerveer
Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw vriendelijke recensie. We stellen het zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen om uw positieve ervaring met ons te delen.
Het is fantastisch om te horen dat u tevreden bent met onze service en uw feedback betekent veel voor ons hele team.
We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Met vriendelijke groet,
Euroflorist Nederland
Hullenbergweg 250
1101 BV Amsterdam
Branch
Garden, Outdoor
Specializations
Flowers, Bouquets
Webshops