Snel en effectief

Onlangs een auto gekocht via dblfinance. Het contact gaat soepel en vooral ook snel. Je krijgt een goede uitleg en wordt goed geholpen.

• Persoonlijk contact

Soepel, kordaat, informatief en betrokken

Ik ben door dhr. Dick Poot prima geholpen. Uitmuntend in snelheid, onderscheidend in de mogelijkheden waar andere leasepartijen die niet bieden. Ontzettend blij mee. Prettig in contact, uitermate zorgvuldig en goed georganiseerd. Zeer tevreden en van harte aanbevolen!

• Persoonlijk contact

Snel, goed en fijn contact

We hadden een nieuwe bedrijfsbus nodig, dus contact opgenomen en vanaf toen ging alles lekker snel en soepel met leuk contact en goede uitleg. Ze nemen er echt de tijd voor.

• Persoonlijk contact

Fijne service, goed contact, prima offerte

Prima contact gehad met Dick, snelle service, heldere uitleg en prima offerte. Het persoonlijke sprak me m.n. aan.

• Persoonlijk contact

Na een hoop google werk kwam ik uit bij Dick van alle maatschappijen die ik ken is dit toch wel de beste. Super aardig en goed geholpen houd je van alles op de hoogte. Ik kan niet meer dan vol lof zeggen dat Dick de beste is.

Uitermate tevreden !

Vanaf het eerste contact is alles prima verlopen, was een beetje bijzondere lease-aanvraag, maar binnen een week was het rond. Echt fijn geholpen op een persoonlijke en correct zakelijke manier.

Meer dan uitstekend!

Ik had mijn auto totall loss en had daardoor snel een andere auto nodig. De communicatie verliep erg goed en snel, ik had soms wat vragen en die zijn allemaal snel en goed beantwoord. Ik ben goed geadviseerd en erg blij met hoe de aanvraag verlopen is. Ik raad hun daarom zeer zeker aan!

Dijkgraaf 22

6921 RL Duiven

0316 - 84 72 72

Over OnlineAutoLeasen.nl

Als Financial lease specialist helpen wij jouw vlot op weg naar de beste lease condities. We vergelijken daarbij 17 leasemaatschappijen, zodat jij daarmee in korte tijd een overzicht krijgt en de beste keuze kan maken. ✅ kies uit 35.000 nieuwe en gebruikte auto's ✅ 17 jaar + ervaring ✅ altijd vaste lage maandtermijn ✅ persoonlijk contact, korte directe lijnen