Vlotte service en uitsteken product

De webshop is easy, de levering verliep vlot en als extra verrassing staat mijn naam op het etiket van de spanbanden gedrukt

Denken goed mee

Ik had een speciale vraag en inderdaad het werd precies op maat gemaakt. Goed advies gegeven

goed geleverd

prima website, levering was vlot niks op aan te merken

Super ervaring, van bestellen tot bezorgen!

Op zoek naar spanbandjes kwam ik op deze site. Ze zijn goedkoper dan bij de bouwmarkt en kleine lengtes zijn beschikbaar. Ook wordt je naam op het label geprint zodat je altijd je eigen spanbanden terug kan vinden.

Vriendelijk geholpen, snel geleverd

Vriendelijk geholpen, snel geleverd

Prima banden

Snel geleverd en precies op maat,ben zeer tevreden

Snel geleverd, goed verpakt, fijne spanbanden

Blauwe 5 meter spanbanden besteld en tevreden mee. Degelijke sluitingen, stevige 'stof' van de banden die ook niet 'rafelt'. Tevreden mee. Ook vriendelijk geprijsd, goed verpakt en snel bezordg.

Goed en snel geleverd

De artikelen die ik wilde hebben op voorraad en snel geleverd.

heel fijne mensen

Als ik wat nodig heb word ik altijd snel en accuraat en vriendelijk geholpen.

Geweldige service EN geweldig product!

Na het bestellen werd er direct contact op te nemen om de bestelling te verifiëren. Ondanks dat we met het aanpassen op een lager bedrag uit zouden komen, kwam dit advies er toch vanuit deze leverancier. Na levering zijn we de spanbanden direct in gebruik gaan nemen, wat een geweldige kwaliteit! een aanrader voor iedereen.

Op zoek naar een paar spanbanden met een langere ratelband dan standaard kwam ik uit bij Spanbanden op maat, Na een aanvraag per email ontving ik snel antwoord en een passende aanbeiding. Na akkoord op deze aanbieding waren de spanbanden binnen een week binnen. Alles naar grote tevredenheid.

Mooi afgewerkt en gepersonaliseerd

Op,sterkte en,de juiste lengte

Ik gebruik jullie spanband om mijn tent vast te,zetten tegen,de harde wind. Het zou mooi zijn als jullie een complete set met spiraalveer, 2 2 zware haringen en een contraband kunnen aanbieden De in de markt aangeboden 50 mm banden zijn oversized. Jullie zouden een 25 mm band kunnen aanbieden.

Heel behulpzaam en echt goede service!

Reageren snel, denken mee en leveren wat je nodig hebt. Heb al een paar keer besteld. Het ging in mijn geval om maatwerk. Er is slechts 1x iets kleins verkeerd gegaan en dat is heel goed opgelost. Volgende keer bestel ik mijn spandbanden hier weer. Top bedrijf!

Band bevat ingebouwde ergenis

Afzonderlijk zijn de onderdelen solide. Echter is de band net iets breder dan de opening van de gesp. Bij het aanspannen hoor je de schurende sljjtage van de zijkant van de band tegen de gesp. Ook het invoeren gaat niet zo soepel als gewenst. Ik zelf hou meer van echt op maat.

Na levering van vier spanbanden was ik niet geheel tevreden over het product, met name de invoer van de band in de spanner. Naar aanleiding van een matige recensie mijnerzijds werd ik tot mijn verbazing gebeld door SOM om te kijken of het probleem opgelost kon worden ! Geheel kosteloos banden retour, aangepast naar mijn wens, en een gratis test band erbij omdat zij dachten dat die beter zou volstaan bij mijn werkzaamheden. Geweldige service ! Denken mee met de klant. Goed product.

goede service snelle levering

in sommige gevallen de zelfde dag al op te halen, helemaal top!!

Kwalitatief heel mooie banden Snelle levering met ook nog eens je naam erop!

duidelijke uitleg op website, snelle levering

duidelijke uitleg over verschillende artikelen, makkelijk te bestellen en de levering was prima

Goed geleverd

Goed geleverd en nog super sterk ook. Jammer,dat de rails zwak is.

Spanbanden Op Maat helpt je uitstekend om samen een keuze maken voor de juiste materialen!

Uitstekende hulp bij het samenstellen van een klantspecifieke oplossing voor spanbanden. Samen zijn we tot de juiste configuratie gekomen. Deze hebben ze daarna snel samengesteld en geleverd!

Snel, betrouwbaar en professioneel

TOP!

Mooie producten maar vooral kwaliteit!

maken waar wat ze beloven

eerste contact was goed. na telefonisch overleg waargemaakt wat ze beloven. en dat is goud waard.

Riddersmaweg 8

9291 NC Kollum

Over Spanbanden Op Maat

Een goede voorbereiding is het halve werk. En dat weten we bij Spanbanden Op Maat maar al te goed. Of het nu gaat om een lading te zekeren, te hijsen of te slepen; met de juiste materialen ben je verzekerd van een veilig verloop van de klus/opdracht. Onze kracht zit ‘m in de goede samenwerking met betrouwbare leveranciers, persoonlijk contact en onze nuchtere Friese blik met de mentaliteit van ‘gewoon dóen’. We staan je graag persoonlijk te woord, zodat jouw (hulp)vraag snel duidelijk wordt en we samen tot de beste keuze qua product kunnen komen. Op die manier kunnen we jou keer op keer snel en veilig op weg helpen om de klus te klaren. Met een sterk team van ervaren medewerkers kunnen we vlot overleggen en (meerdere) oplossingen aandragen die tot het beste resultaat leidt. Bijkomend voordeel van een klein team is dat jij niet lang op een antwoord of een passend product hoeft te wachten. Onze eigen productieshop en ruime voorraad maken het mogelijk om jouw gewenste sjor- en hijsmateriaal snel (zelfs binnen 24 uur) te leveren, én maken het ook mogelijk om maatwerk te produceren.