Snelle service en goede communicatie

Het bestelproces ging eenvoudig en vlot. We werden met een mail op de hoogte gehouden en na 3 werkdagen werd er al geleverd. Precies op tijd om de bouwhekken te kunnen gebruiken op onze projecten.

Riddersmaweg 8

9291 NC Kollum

Over Bouwhekken Nederland B.V.

Bouwhekken Nederland is dé partner in tijdelijk hekwerk. Het assortiment bouwhekken bestaat uit een goede mix van prijs en kwaliteit. Voor alle doeleinden kunnen wij het juiste type bouwhek direct uit voorraad leveren en binnen 1-2 werkdagen in Nederland en België bezorgen. Daarnaast kunnen we ook montage en camerabeveiliging regelen. Ieder project is uniek en vraagt om een eigen oplossing. Wij denken graag met je mee. Heb je bij het kopen van bouwhekken advies nodig? Of wil je er zeker van zijn dat je het juiste bouwhek koopt? Neem direct contact op met ons deskundige team.