ben tevreden

groot gebruiksgemak

Netjes een mail van te voren

Alles is top

Geen opmerkingen alles is zeer goed

ik leef milieubewuster met nextenergie

door de voortdurende duidelijke info is besparen een leuke sport geworden.

Really low prices

Everything works fine with the low price the app and notification about low prices

Snel en makkelijk

Goede service. Prima app

Een verademing!

Duidelijk en de beste prijs

Het flexibele tarief werkt voor mij heel goed. Ik pas mijn gebruik aan naar de voordeligste uren

Je betaalt wat je verbruikt

Ik ben zeer tevreden over next energie. Er is nooit storing in de app altijd inzicht in mijn verbruik. Vaak ga ik de wasmachine gebruiken als stroom goedkoop is.

Beste tot nu toe

Switch vrij vaak... dynamisch bevalt goed

Duidelijk

Eenvoudig en duidelijk

Fijne app..overzichtelijk..duidelijk

Goed overzichtelijk

Goede leverancier, goed concurerend

Duidelijk verhaal en goede overzichten

Voordeliger,zeer klantvriendelijk en correct te woord gestaan.

Erg content mee dat wij nu NextEnergy hebben. Onze stroomkosten zijn aanzienlijk gedaald. Dat wij vragen hadden over ons verbruik van de afgelopen maanden zijn wij uiterst correct en zeer klantvriendelijk geholpen.

eerlijke prijzen en duidelijk app die makkelijk te checken is

Collega was erg te spreken over next energie. Nu ik zelf klant bent deel ik deze mening. Ik vind de tarieven schappelijker als dat we bij onze vorige energieleverancier betaalden. Jullie geven in de app een duidelijke toelichting kwa kostenpost en omdat ik toch houd van enige controle over mijn verbruik kan ik goed kiezen wat voor mij de juiste momenten zijn van goedkoper stroom. Omdat de meter meerdere keren per dag wordt uitgelezen en ik een duidelijk beeld krijg van ons verbruik kan ik goed in de gaten houden of we uitkomen met ons maandelijks voorschot bedrag.

Goede stroom en goeie app

Lage prijzen en goed inzicht over je gebruik

Goede prijs, uitstekende klantenservice

Toen mijn dochter vorig jaar verhuisde, was Next een goede optie. Er zat alleen nog geen slimme meter. Nu wel en nu is ze overgestapt naar Next. Ik ben gevolgd. Vriendelijke en kundige klantenservice, goede prijs en kunnen zien in de app war de goedkoopste tijden zijn, is erg handig

Als je de mogelijkheid hebt in de avond/nacht te wassen kan je aanzienlijk besparen. Leuks om je verbruik te kunnen zien en maandelijks bedrag te kunnen aanpassen.

Energiek!

Vanaf dag 1 tor nu is alles vlekkeloos verlopen. Kraakhelder!

Tevreden omtrent info door Nextenergy

Krijg alle info die ik verwacht had te krijgen

Goede prijs

Fijn om waar mogelijk verbruik af te stemmen op tarieven. Zo beter zelf de kosten in de hand

Goede overzichtelijke app, prijzengrafiek mag beter.

Zie mijn commentaar op de eerdere vragen.

I am satısfıed with the Next Energy

They can improve their app a bit. Specifically in terms of usage monıtoring.

Prettig!

Vooralsnog overzichtig en het lijkt goedkoop.

Europalaan 93

3526 KP Utrecht