Positief

Hele goede app

Prijstechnisch interessant

Goede prijs en inzicht in gebruik dmv duidelike app

Gewoon prima leverancier

Normaal

Good service, app could be better supported

I had good experience with NextEnergy from signing up online until today. I got switched to 3-phase and got an EV charger installed with no issues coming from NextEnergy. I wish the car list in the app was more frequently updated or more EV charger could be connected to the app for scheduling the car charging for the cheap hours indicated in the app. Any chance for providing solar panel installations? It would go perfectly with the home batteries offered.

Fijne partij, duidelijk en overzichtelijk.

Prettige partij, niet opdringerig, duidelijke en overzichtelijke app. Duidelijk waar je aan toe bent

Goede hulp ontvangen, snelle reactie

Heel fijn!!

Overzichtelijk en voordelig

NextEnergy heeft mij vanaf het moment dat ik me bij hen als klant heb aangemeld positief verrast, duidelijke communicatie, verwachtingen goed gemanaged over wanneer bedragen worden geïncasseerd en hoe hun dienstverlening werkt. Je krijgt de beschikking over een app die het makkelijk maakt om te bepalen wanneer je de stroomvreters in huis het best kunt aanzetten, daarnaast helpt hun technologie met slim laden en een eventuele thuisbatterij waardoor je - nog - voordeliger uit kunt zijn. Als ik het allemaal goed bezie, denk ik dat hun aanbod, zelfs voor mensen zonder elektrische auto of thuisbatterij, voordeliger is dan dat via een traditioneel energiecontract. Voor een eerste kwartaal ben ik dan ook zeker enthousiast, we gaan zien hoe dit zich voortzet.

Snel, makkelijk en goedkoop

Top app. Altijd inzicht in kosten en zicht op de prijzen van morgen.

Gewoon eerlijke energie.

Geen onduidelijkheden gewoon eerlijk zeggen hoe het is….

Fijne app, direct inzicht in gebruik

De app is simpel en makkelijk. Prijs is erg goed. Geen contracten voor lang termijn. Veel inzicht. Makkelijk om auto op de beste tijden te laden.

Gewoon goed!

Ben nu een aantal maanden aangesloten bij Next Energie en alles gaat goed. Geen klachten, geen opmerkingen. App werkt prima en is overzichtelijk. Ik blijf voorlopig nog wel even :)

gebruiksvriendelijk

NexttEnergy maakt de kosten heel inzichtelijk. Ik ben er pas een korte tijd dus ik weet nog niet of ik uiteindelijk duurder of goedkoper uit ben.

Duidelijk en overzichtelijk je weet waar je aan toe bent!

Zie boven!

goede service, mooie duidelijke app

goede service, mooie duidelijke app

Tevreden klant

Goede app, goed telefonisch support bij vragen en verhuizing, lage prijzen

over het algemeen erg blij met de volgende energiedienst

Met de Next Energy-app kunt u heel eenvoudig alle verbruiksgegevens op dagelijkse basis bekijken. heel leuk appje. Ik verwijs mijn vrienden.

Super!!!

Alles ok!! doen wat ze beloven .

Het werkt duidelijk.

Prijzen zijn duidelijk aangegeven en het overstappen was zo geregeld. Het werkt gewoon. Nog nergens tegenaan gelopen

Snelle afhandeling en alles duidelijk

Prima aanbieder voor electriciteit.

Prima aanbieder voor electriciteit, m.b.t. gas is het niet de goedkoopste aanbieder.

Nvt

Nvt

Ales is hef geregeld

Alles snel en goed geregeld, geen klachten of opmerkingen

Ruimdenkend en leuke app

Als nieuwe klant aangesloten bij Next energy. Ivm aankoop woning had ik een energie leverancier nodig. De prijs is aardig goed. (Alleen Elektra) En de naam klinkt ook lekker (next energy). Ze denken mee omdat ik een probleem had betreft mezelf te laat melden voor afsluiten. Zo ook wat betreft verduurzamen. Ze zijn goed bereikbaar.

Goede app, alleen terugverdienen/ salderen zou ik duidelijker willen hebben

Europalaan 93

3526 KP Utrecht