Goed geholpen, overzichtelijke app en goedkoper dan een vd grotere energieleveranciers

Makkelijk en overzichtelijk

NextEnergy werkt gemakkelijk en overzichtelijk en biedt goed inzicht in de geldende tarieven. Service is prima.

Sinds kort klant en ben zeer tevreden

Tot nu toe goed.

Duidelijk inzicht in verbruik en kosten.

Tot nu toe goed

Sinds januari klant is tot nu toe nog goed bevallen

goed en overzichtelijk

Duidelijke prijs clausules en handig inzicht in energieverbruik

Zeer goede ervaring

Informatie niet altijd even duidelijk

Ik was zonder het te weten van het net afgesloten , dit was zeer onzorgvuldig maar is gelukkig nog net op tijd hersteld. Ik heb nu alleen geen volledige gegevens meer in mijn App Heb wel een nieuw aansluitnummer gekregen Graag info hoe de App weer te gebruiken Theo Brokelman

Good

Good

Heel overzichtelijk en duidelijk.

Zoooo das goedkoop

Heb nieuwbouwwoning gekocht. Ben nu nog aan het verbouwen en mid april aan het verhuizen. Vanaf dat moment komt de proef op de som; hoe veel wordt mn verbruik wanneer ik er woon en hoe verhoud zich dat (ook qua kosten) tov mn voorschot, andere aanbieders, etc.

Ingeschreven overstap niks van gemerkt en een stuk goedkoper.

Ben nog niet heel erg lang klant, maar heb van de overstap op een aan en afmeldbrief (afmeld brief van de vorige leverancier) niks gemerkt. Behalve de maandelijkse rekening.

Zeer tevreden tot nu toe

Heb mijn broer ook aangemeld en is intussen ook een klant van U

Nog niet lang genoeg klant om te oordelen over deze leverancier.

Duidelijkheid

Overzichtelijk met actuele get

Toegankelijk en overzichtelijk

NextEnergy biedt de mogelijkheid om op een makkelijke en toegankelijke manier inzicht te hebben in je verbruik. Ik ben veel goedkoper uit dan bij andere aanbieders sinds de prijsstijgingen

Super energiemaatschappij

Super energiemaatschappij en fijn dat je kunt zien elk uur hoeveel de energie kost. Zo kun je als je wilt hier rekening mee houden door dingen op het goedkoopste moment te doen. Maar dit hoeft natuurlijk niet!

Duidelijk en overzichtelijk

Duidelijke en gebruiksvriendelijke app met dagprijzen.

Goed en helder

Duidelijk en helder inzicht d.m.v. de app

als goed

Elke uur een andere tarief

Handige energiebedrijf waarbij je je verbruik kan inzien

Zeer snel reactie op spoedcontract

Wat laat mijn energiecontract geregeld omdat ik over 4 dagen al de sleutel krijg van mijn nieuwe huis. Gelukkig was dit dezelfde middag nog geregeld na 1 mailtje

De medewerker was prettig en duidelijk in het gesprek dat ik met hem had. Ook de bereidheid om toch nog samen te kijken of alles goed was is een prettig ervaring

Europalaan 93

3526 KP Utrecht