Goede hulp

Snel geholpen en vriendelijke service

Snelle en geweldige hulp!

David bleef aan de lijn om me te helpen en zorgde er voor dat onze zorgen verholpen werden. Ook fijn dat hij ons gelijk terug belde toen de verbinding verbroken was. Goede spoedige hulp, ondanks we op vrijdag avond 10 minuten voor sluiting belde.

Prima geholpen via de chat

Peer heeft mij prima geholpen. Wij zijn net klant geworden en de app kreeg geen contact met de slimme meter. Binnen paar chats heen en weer is het opgelost. Prima service.

Snel en correct te woord gestaan

Idem

Vriendelijk, goede en snelle service

Ik had hulp nodig met en afsluiten van een energiecontract, aangezien het bij een andere leverancier niet naar wens was verlopen. Ik ben zeer goed geholpen en tevreden met de snelle service.

duidelijke antwoord op mijn vraag

Ik heb een duidelijk antwoord op mijn vraag gekregen

Geweldig bedrijf

Ik heb NextEnergy al een tijdje prive. Bij de verhuizing van ons kantoor wegens de al goede ervaring ook zakelijk gekozen voor NextEnergy. Tijdens het aanmeldproces geweldig geholpen door de snelle support en ook na een contractwijziging achteraf binnen een kwartier een nieuw contract ontvangen zodat de volgende dag nog geleverd kon worden! Geweldig concept, geweldige mensen. Bedankt!

Direct antwoord op mijn vraag en de oplossing.

Snelle duidelijke communicatie, snel opgelost.

Heeft mij naar tevredenheid geholpen. En aangepast waar ik om vroeg.

Klant sinds najaar 2022, goedkoop en geen gedoe

Europalaan 93