uitermate kundig en super vriendelijk

3 verschillende vragen gesteld en meteen opgelost tijdens het gesprek. Dank hiervoor!

Vlot afgehandeld bij vraag over snelle startdatum!

Bij het bellen met de klantenservice was er een wachtrij, dus ik heb voor de optie terugbellen gekozen. Dat werd binnen 10 minuten gedaan, er is goed geluisterd, telefonisch uitleg gegeven aan ons en via een mail-instructie hebben we een vlotte afhandeling gekregen. Sophie heeft ons prima geholpen, we waren zelf al klant bij Next Energy, onze dochter nu ook! Helemaal top.

Supersnelle service!

Telefonisch contact gehad. Dezelfde dag nog geregeld!

Snel en goed geholpen met een nieuw contract

Telefonisch en via de email heel snel geholpen met een nieuw contract. Top service!

Erg tevreden en zeer goed, snel en deskundig geholpen.

Ik belde met de klantenservice over mijn incorrecte termijnbedrag. Dit is door de collega aan de lijn direct aangepast. Vanuit daar nogmaals contact gehad om mijn opleverdatum voor stroom en gas aan te passen. Madelief pakte dit snel op en dit is dan ook in een mum van tijd geregeld. Ook kon ik achteraf nog gebruik maken van de vriendenactie thv €50, altijd fijn!

Top geholpen

Top, geen kritiek.

Goed geholpen Top!

Na een valse start op de Chat box heeft Sophie mijn actie goed opgepakt en snel afgehandeld.

Vriendelijk

Heel goed geholpen

Prima en snel geholpen, heel adequaat

geweldige service en zeer snel

Spoed aansluiting erg snel en voortreffelijk geregeld

Sneller kan (bijna) niet

Toen ik Thomas eenmaal aan de chat had was binnen 10 sec mijn rekeningnummer gewijzigd. Geen woord teveel. Die man snapt het. Nu alleen nog online IBAN zelf wijzigbaar maken en/of de robot skippen die altijd weer een domme vraag stelt. Maar daar kan Thomas niks aan doen. Oh trouwens de vraag (kennelijk een nooit gestelde vraag) kwam niet voor in de FAQ, die ik allemaal moest doorlezen om daar achter te komen. In het Engels. Oh trouwens vertaal even die FAQ (in de app) Je levert aan een Nederlander, dus spreek je Nederlands. Dat zijn de kosten niet

The easiest switch of address in my life

I like to thank to Bodean and to whole NextEnergy crew for the easiest switch of address. Absolutely 0 stress, 100% customer oriented approach. Very little effort needed and blazingly fast approvals. I knew I was lucky to be your customer since few months into the first contract back in 2022. I try to recommend NextEnergy to everyone, but they are still afraid of dynamic rates, even when I show them the app and my history. I will try to do a better job. Especially after our seamless experience during movement to the new house.

Efficient and helpful

David solved our issue very quickly and clear

Snel en makkelijk antwoord.

Ik had een eenvoudige vraag en daar kwam snel een antwoord op. Prima geregeld de chat van NextEnergy

Helemaal goed

Mooi snel geholpen en goed geadviseerd. 6 sterren gegeven;-)

Snel antwoord op mijn vraag via de chat en ook een snelle oplossing.

Had een vraag over de inlog via de ap. Wat heel prettig was is dat Fleur bleef wachten om te kijken of het gelukt was. Toen dit niet lukte, Kwam ze meteen met een andere oplossing. Nauwelijks wachttijd dat is erg prettig!!

Snel en goed geholpen

Erg fijn contact met Finn. Hij heeft mijn vraag snel en goed beantwoord.

Was goed

Hele fijne en snelle ervaring

Binnen een paar minuten wijzingen die ik wilde doorvoeren gedaan.

Goede uitleg

Elke maand kreeg ik het advies om mijn maandbedrag te verhogen terwijl het blijkt dat ik al een buffer heb opgebouwd. Via de chat is beloofd dat ze uit gaan zoeken waarom ik steeds dit advies krijg. Ook is mijn maandbedrag verlaagd.

Heel positief

Super snel geholpen op het moment dat ik online niet verder kwam. Duidelijk en snel reactie.

Good

Nice if we get this gateway in English as well if possible

Prijs/Qualiteit (service) is perfect!

Ze zijn erg professioneel, vriendelijk, klantgericht en goedkoop.

De app stuurt mijn energie!

Makkelijke overstap en app handig in gebruik!

Europalaan 93

3526 KP Utrecht