fijne app!

super fijne app met overzicht

Snel geregeld. Bedankt!

HELDER MEEDENKEND

Fijn bedrijf. Goede hulpverlening bij de klantenservice en een goede overzichtelijke app.

prima geholpen

snelle oplossing

Helpt netjes.. Is heel aardig. Het is een topper

Bob heeft me vaker geholpen het is een fijn persoon.. Vraagt door. En blijft samen proberen

Fijn geholpen

Ik ben goed geholpen

Ben nog te kort bij jullie.

Geen mening omdat het te kort dag is.

Duidelijk en overzichtelijk

NextEnergy is duidelijk en overzichtelijk. Ik stem mijn verbruik nu af op de prijzen, het is fijn dat dat kan.

Tevrede

Telefoongesprekken

Handig

Van Frank energie over gestapt. Werkt ongeveer hetzelfde. Echt geeft Frank app aan hoeveel je inloopt/bespaart. En meer gericht op verwacht verbruik. Verder ben ik tevreden

Fijn

Het bevalt goed.

tot nu toe, prima!!!

zie opm in enquete

Fijn om goedkoper energie in te kopen

Bewust wanneer ik mijn auto oplaad of andere grootverbruikers inschakel. Helaas wordt mijn auto (Renault Megane e-tech) nog niet ondersteund door de app, waardoor ik een andere app hiervoor moet gebruiken. Dat werkt echter wel prima.

Gewoon goed

Prima app, duidelijk en overzichtelijk!

Per uur duidelijk wat je stroomkosten gaan worden, alles vindbaar in de app en je kunt er alles regelen en aanpassen indien gewenst.

goede ervaring zowel met de app als met de help desk

Tot nu toe heb ik goede ervaringen met Next Energy. Ik kan op de app goed volgen hoe het kostenverloop is. Ik moet nog wel ervaren hoe de saldering van mijn zonnepanelen bij Next Energy dit jaar uitpakt.

Prima app

App werkt prima !

Via de app heb je een goed inzicht in de kosten en het verbruik. Ik heb nog geen eindafrekening gehad, dus ik weet nog niet wat ik daadwerkelijk bespaard heb door over te stappen, maar ik verwacht dat ik de juiste keuze heb gemaakt.

tot nu toe top

Het kan niet eerlijker

Tot nu toe erg prettig

Veel inzicht in alles dus ook veel controle

Erg prettig, professioneel en ter zaken doende

Ruben was snel in het begrijpen van mijn specifieke situatie, als nieuwe klant. Hij was open mbt de mogelijkheden van NextEnergy om mij van dienst te zijn. Dit type persoonlijk contact was in overeenstemming met de manier waarop NextEnergy zich online presenteert, en geeft er vertrouwen in dat we een goede leverancier-klant zullen ontwikkelen.

Vriendelijk en mega snel!

Energie maatschappijen die hun zaakjes op orde hebben, dat zie je niet vaak. Bedankt Ruben!

Snelle goede service van Nextenergy

App erg duidelijk in wat je verbruikt en wat jouw kosten zijn. Slimmer en groener energie te gebruiken. Met vriendelijke groetjes Johnson

Fijne leverancier. Altijd een goede prijs en een goede app.

Ik ben tot nu toe goed geholpen. Hert was nodig tijdens mijn verhuizing om een extra account aan te maken, dat was niet heel handig, maar er werd wel meegedacht aan de oplossing.

Europalaan 93

3526 KP Utrecht