Ga NEXT!

Allemaal goed, maar klantenservice kan beter. Het wijzigen van het abonnementspakket is moeilijk.

prima verhaal

Graag ook nog inzicht in de bijkomende kosten van de electra distributer zoals Enexis.

Ik ben nog niet zo heel lang klant, maar tot heden ben ik zeer tevreden.

Snelle service!!

Heel snel en duidelijk geholpen door het team van NextEnergy!!

goedkoper

goedkoper

Informatie/nieuwe aansluiting aanvragen zou beschikbaar moeten zijn in de app, op dit moment kon ik

Het volstaat voor mijn behoefte, maar door de app en functie wilde ik informatie of de mogelijkheid om een nieuwe verbinding aan te vragen

Tot nu toe is mijn ervaring goed.

Ik vind de energie prijs nog hoog maar jullie zijn wel de goedkoopste en mijn indruk is bij jullie goed. met vriendelijke groet, Janke van Stappen

Tot nu toe goed

Ik ben vanaf 25-1-2024 klant bij NextEnergy nog te kort om van ervaring te spreken tot nu toe ben ik een tevreden klant.

Wijziging goed verlopen

Eind december 2023 liep mijn contract af en moest ik iets nieuws. Het werd NextEnergy. Mijn ervaring is alsof ik bij een andere supermarkt iets koop. Amper contact. De afschrijvingen verlopen wel uiterst op tijd. Maar ceder hoor en zie je niets van dit bedrijf.

Ik ben tevreden

Werk goed

Ultra prima

Uitmuntende ervaring

Een app die prima werkt

duidelijk en goedkoper

Goed inzicht in verbruik en de daadwerkelijke kosten. Je ziet op tijd de verwachte prijzen voor de volgende dag. Je kunt de wasmachine vaatwasser laten draaien als de prijs laag is. Super ga zo door

Financieel overzicht kan vele beter

De app ziet er vlot uit. Maar de bedragen die getoond worden geven niet alles weer. Ik mis de bedragen die ik terug krijg voor teruggeleverd stroom. Ik heb hierover met de servicedesk van NextEnergy gesproken en die hadden ook wat moeite om dat in de app terug te vinden. Je ziet de bedragen die afgenomen worden, ook de hoeveelheid energie die je teruglevert, maar je mist uiteindelijk het bedrag wat je voor de teruggeleverde elektra krijgt op een dag. Je kunt in de grafiek wel terugvinden wat je uiteindelijk moet betalen en daar het bedrag van de teruggeleverde energie uit terugrekenen. Ik had verwacht dat dit ook gepresenteerd wordt bij het overzicht VERBRUIK -> STROOM. Je ziet hier het stroomverbruik, en ook de teruglevering maar daar staat geen teruggeleverd bedrag ingevuld

Functioneel systeem

Prettig en functioneel systeem. Gebruik het pas drie maanden. Kunnen na een jaar pas zien wat het verschil met eerdere leveranciers zal zijn. Dat deze er zal zijn doormiddel van de info via de smartapp te gebruiken en te blijven volgen is evident!

uitstekend

perfect prima te gek oke fantastisch geweldig

Top voor elektrisch rijden

Altijd op een voordelig tijdstip je auto laden is te gek. In de zomer vind ik ze te kostbaar omdat ik dan moet betalen voor terugleveren wanneer de tarieven zo zijn, maar in de winterperiode is er voor mij geen betere partij.

Helemaal geweldig

Kan amujn verbruik en kosten dagelijks inzien, wat ik heel belangrijk vind.

Tot nu toe zeer verrassend en tevreden

Ik kijk uit naar het einde van het jaar

Aardige jonge man behulpzaam

Heeft mij snel en goed geholpen.

good experience

easy to use app and economic prices

Goed en duidelijk

WANNEER IK GEBRUIK MAAK VAN DE GROENE ZONE IN DE NACHT DAN ZIE IK DE VOLGENDE DAG WEL KOSTEN, HOE KAN DIT?

Prima bedrijf

Goed bedrijf met overzichtelijke app

Inzicht in verbruik

Prima levering tegen een scherpe prijs.

fijn inzichtelijk en goedkoop

Door een collega gewezen op next energie. qua prijzen bevalt dit prima. Fijn dat je tarieven kan zien en bepalen wanneer je bijvoorbeeld kan gaan wassen. Echter ben ik verhuisd en dit geeft problemen met nieuwe inlog op het nieuwe adres. al een paar keer contact gehad met klantenservice. zij proberen wel te helpen echter staat het nog steeds niet goed.

Europalaan 93

3526 KP Utrecht