Mooie producten snelle verzending

Prima ! Mooie producten met mooie korting

Goede kwaliteit artikelen en snelle levering. Ga zeker de volgende keer weer bestellen.

Makkelijk te bestellen. En snel geleverd. Top

Niks ontvangen

Ik heb de bestelling 7 dagen geleden geplaatst maar nog niks ontvangen. Pakket is nog niet ontvangen door DHL.

Genoeg keuze

Veel verschillende merken en duidelijke product informatie.

Wordngoed met vragen geholpen

De biab is super goed en makkelijk aan te brengen Een gellak erover en brokkelt niet En ik zit heel veel in t water. Maar blijven mooi Kan er 2a3 weken mee doen

Ik was huiverig

Na het lezen van de reviews. Maar omdat jullie een van de weinige zijn die de douchefoam verkoopt heb ik de gok genomen en ik had het snel binnen! Ik heb niets negatiefs te zeggen en heb een leuk cadeau voor mijn zoon!

Fijne Gellak werkt top

Ruim assortiment

Snelle verzending Vriendelijke klantenservice

Niks ontvangen

Pakje is zoek geraakt bij DHL moest de leverancier bellen maar de telefoon is uit geschakeld

Snel geleverd en goed kwaliteit.

Altijd goede service!

Pakket komt altijd snel binnen. Het merk I.Am ben ik er fan van! Goede kwaliteit

Heel goed fijn bedrijf

Snelle levering. Netjes verpakt.

Fijn online shoppen, snelle levering

Fijne online omgeving waar producten afgebeeld zijn zoals ze in werkelijkheid er ook uit zien (kleur) Product omschrijving erbij en een snelle levering Top!!!

Snelle bezorging

Eenvoudig te bestellen, goeie communicatie en snelle bezorging

Top levering

Toppie

Heel erg blij met mijn spullentjes. Tot de volgende keer

Toen het product eenmaal binnen was was het goed !!

Helemaal top

Snelle levering, website waar de voorraad ook netjes op orde is. Eindelijk de kleur gevonden die ik wil. Een volgende bestelling zal hier ook geplaatst worden.

Geweldige producten en snelle verzending

Ik ben zo tevreden met Beautycompany.nl. Ik gebruik elke dag in mijn salon de producten van I am . De levering is elke keer snel en soepel. De gellakken hebben prachtige kleuren en zijn een droom om mee te werken.

Without any problem

Good experience, without any problem. Products in good condition and well packaged.

The callus remover is really really good

I love it, I did the pedicure for my husband and his feet like a baby

Helemaal top

Snelle levering. Artikel zoals vermeld

De Run 4221

5503LM Veldhoven

Over Beautycompany.nl

De Beauty Company is dé online nagelgroothandel voor professionele nagelproducten. In onze nagelgroothandel bieden wij u echt alles voor nagels. Zo vindt u bij ons allerlei nagelproducten voor het zetten van Acryl, Dip, Gel, Gelpolish en Nail Art nagels. Daarnaast kunt u bij ons terecht voor een groot assortiment starterspakketten met de beste prijs- kwaliteitsverhouding. Scoor bijvoorbeeld een acryl nagel kit of gel nagel kit zodat u alles in huis heeft om de mooiste kunstnagels te creëren! Shop uw benodigde nagelproducten in onze online nagelgroothandel gewoon vanuit huis of uw salon. Onze online nagelgroothandel is voorzien van alle producten en benodigdheden voor uw salon. Van acrylpoeder en gelnagel producten, tot tafel lampen en nagelvijlen; u vindt bij ons alles op één online adres. Wanneer u met een account op onze webshop een bestelling plaatst, wordt deze opgeslagen in uw bestelgeschiedenis. Zo kunt u eenvoudig bestellingen terugvinden en weer opnieuw plaatsen! Overige voordelen waarvan u profiteert wanneer u in onze groothandel nagelproducten bestelt, zijn onze gemakkelijke betaalwijze en de gratis verzending van bestellingen vanaf €30 in Nederland en België. Bovendien worden bestellingen die voor 16.00 uur zijn geplaatst, dezelfde dag nog verstuurd. Dankzij deze voordelen blijft het doen van nagelinkoop een feestje. Ontbreekt er iets in onze nagelgroothandel? Laat het ons gerust weten! De kracht van onze online beauty groothandel is ons brede assortiment. Dit wordt onder andere mogelijk gemaakt door het samenkomen van verschillende merken. Zo zijn buiten onze eigen merken, BO.Nail, BO.Lash, I.Am Professional Nail Systems, Gelamour en Hola Nail Cosmetica, ook de merken Seche, BCL, IBD, EZFlow, Ardell bij ons verkrijgbaar. Op die manier proberen wij aan ieders wensen te voldoen en een complete groothandel voor wimper- en nagelproducten te zijn.