Snelle verzending

Ook snel antwoord via of tel

Goede communicatie, altijd fijn op de hoogte gehouden en een nette bezorging

Top bedrijf met top kwaliteit

Ik bestel hier voortaan altijd mijn nagelproducten. Ze hebben een super groot assortiment dus veel keuze. Ook hebben ze een fysieke winkel in Eindhoven en sinds kort in amsterdam, hier word je super goed geholpen als je dat nodig hebt ( als je bijvoorbeeld naar een specifieke kleur op zoek bent ). Verder hebben ze ook altijd leuke kortingen die ze gelijk aangeven op het moment dat je binnenkomt zodat je daar eventueel gebruik van kan maken. Alles samengevat is het gewoon een goed bedrijf en zal ik niet zo snel stoppen met spullen kopen bij hun.

Je wordt direct en lief geholpen via de klantenservice

Levering is heel snel.

Goede produkten

Keuze uit meerdere merken Online zeer makkelijk te bestellen

Zeer snelle levering

Erg tevreden

Mijn bestelling was snel binnen en ben erg tevreden over de kwaliteit van bonails

fijne producten van goeie kwaliteit en snelle levering. enigste nadeel is dat de verzendkosten redelijk prijzig zijn, €5,50 is best duur

Mijn bestelling was deels niet voorradig maar dat is goed opgelost met een beter alternatief. Dank daarvoor.

Lakt erg mooi

Ik had een penseel besteld en deze kwam kapot in de aan hier. Heb meteen een nieuwe gekregen . Super service

Altijd snelle levering en als er iets niet klopt worst het snel opgelost

Teleurstellend

Slechts 1/3 van de bestelling werd geleverd zonder bericht hierover. Artikelen lagen op de zijkant in de verzenddoos waardoor het produkt eruit is gelopen en alles onder de creme zit. Op mail hierover en melding retourzending wordt niet gereageerd.

Gemiddeld

Na bestelling een week gewacht op levering, dat vond ik lang. Toen bleek niet alles geleverd, na contact ontving ik wel snel een creditnota en geld terug.

Fijne webshop

Fijne duidelijke webshop. Snelle verzending en goedd service

Alles netjes en snel geleverd

Zeer tevreden nette prijs

Superproducten en goede service

Ik gebruik al een hele tijd de I Am producten en daar ben ik supertevreden mee! Aanrader!

Fijne winkel (website)

Mooie kleuren, fijne materialen. Goede prijzen

Tevreden klant

Snel en netjes geleverd

Helemaal fantastisch

Al eerder bij jullie in de winkel geweest en de groothandel en nu via live tik tik ook weer erg vriendelijk geholpen . En natuurlijk de fijne korting die er bij vermeld werd.De bezorging ging erg snel

Bestelling niet geleverd, maar wel een oplossing

Begin april heb ik een pakket besteld bij dit bedrijf, maar deze is nooit geleverd. Inmiddels heb ik meerdere malen contact met het bedrijf opgenomen, waarin ze aangeven dat het pakket ook nooit retour is geleverd via het DHL punt. Hoewel ik het nog steeds niet helemaal begrijp, het bedrijf heeft inderdaad contact opgenomen en inmiddels het geld terug gestort. Fijn dat er een oplossing is gekomen. Met vriendelijke groet, Rose

Zeer goed materiaal. Kwaliteit!

Slecht

Slecht bedrijf Je besteld, betaald, en dan is het stil. Je hoort niks meer. Ook niet na herhaaldelijk mailen en messenger en op de site. BESTEL HIER NIET!!!

Zeer snelle levering

Snelle levering,keurig verpakt en een verassing er bij ....

De Run 4221

5503LM Veldhoven

Over Beautycompany.nl

De Beauty Company is dé online nagelgroothandel voor professionele nagelproducten. In onze nagelgroothandel bieden wij u echt alles voor nagels. Zo vindt u bij ons allerlei nagelproducten voor het zetten van Acryl, Dip, Gel, Gelpolish en Nail Art nagels. Daarnaast kunt u bij ons terecht voor een groot assortiment starterspakketten met de beste prijs- kwaliteitsverhouding. Scoor bijvoorbeeld een acryl nagel kit of gel nagel kit zodat u alles in huis heeft om de mooiste kunstnagels te creëren! Shop uw benodigde nagelproducten in onze online nagelgroothandel gewoon vanuit huis of uw salon. Onze online nagelgroothandel is voorzien van alle producten en benodigdheden voor uw salon. Van acrylpoeder en gelnagel producten, tot tafel lampen en nagelvijlen; u vindt bij ons alles op één online adres. Wanneer u met een account op onze webshop een bestelling plaatst, wordt deze opgeslagen in uw bestelgeschiedenis. Zo kunt u eenvoudig bestellingen terugvinden en weer opnieuw plaatsen! Overige voordelen waarvan u profiteert wanneer u in onze groothandel nagelproducten bestelt, zijn onze gemakkelijke betaalwijze en de gratis verzending van bestellingen vanaf €30 in Nederland en België. Bovendien worden bestellingen die voor 16.00 uur zijn geplaatst, dezelfde dag nog verstuurd. Dankzij deze voordelen blijft het doen van nagelinkoop een feestje. Ontbreekt er iets in onze nagelgroothandel? Laat het ons gerust weten! De kracht van onze online beauty groothandel is ons brede assortiment. Dit wordt onder andere mogelijk gemaakt door het samenkomen van verschillende merken. Zo zijn buiten onze eigen merken, BO.Nail, BO.Lash, I.Am Professional Nail Systems, Gelamour en Hola Nail Cosmetica, ook de merken Seche, BCL, IBD, EZFlow, Ardell bij ons verkrijgbaar. Op die manier proberen wij aan ieders wensen te voldoen en een complete groothandel voor wimper- en nagelproducten te zijn.