Prima snelle service

Prima snelle service, mijn boxers waren zo binnen, en werd goed op de hoogte gehouden over de verzending. Mvgr.Michael

Uitstekende service en snel handelen

Uitstekende service en snel handelen

Uitstekende onderbroeken

Uitstekende onderbroeken, snel geleverd!

prima shorts

prima shorts, Ik ga er zeker nog meer bestellen

Snelle levering , netjes verpakt en mooie boxer short. Maar wij waren al bekend met deze mooie boxershort van goede kwaliteit.

12 pak BjornBorg boxers TE GROOT!

Ik heb een 12 pak BjornBorg boxers XL gekocht. De boxers vallen erg groot. Na 1 gepast te hebben, heb ik hem heet gewassen en in de droger gedaan. Als nog te groot?? Ik heb het bedrijf gebeld en gevraagd of we naar een oplossing kunnen zoeken. Omdat ik er 1 gewassen heb nemen ze niets retour en kunnen ze niet meer mee denken voor een gepaste oplossing. Ontzettend jammer omdat de boxers niet goedkoop zijn. Boxers.nl stelt nu in hun reactie dat het gaat om de 'gebruikte' boxers. Dit is niet het geval. Het gaat om 10 nieuwe boxers uit een multipack van 12. Ik heb samen met boxers.nl kunnen vaststellen dat er in hun retourvoorwaarden geen schrijven is over het retourneren van ongebruikte, dus nieuwe boxers uit een multipack. Wel hebben ze voorwaarde gesteld over losse boxers die gebruikt of gewassen zijn. (Lees de voorwaarden goed want een scheurtje in de verpakking is al een reden om het niet te mogen retourneren) Het gaat in mijn situaties dus over nieuwe ongebruikte/ongewassen boxers die boxers.nl niet retour wil nemen. Ze sturen mij nu naar een geschillencommissie en weigeren de zaak zelf af te handelen. Voor toekomstige kopers dus iets om over na te denken.

Levering correct op tijd en goede kwaliteit.

Levering correct op tijd en goede , passende spullen.

Snelle afhandeling

Snelle afhandeling , prima pasvorm

Leveren op tijd Als het groot klein is. ja dat is prima wordt altijd op tijd geleverd

Leveren op tijd Als het groot klein is ik kan terugsturen de boxershort zijn heel goed ik ben heel erg blij dat ik deze bedrijf Short box koopt ik ben wel tevreden

Volgens afspraak vandaag besteld morgen.

Volgens afspraak vandaag besteld morgen in huis ????

snelle levering en zeer goede kwaliteit.

snelle levering en zeer goede kwaliteit.

Top kwaliteit en weer supersnel in.

Top kwaliteit en weer supersnel in huis. Echt een aanrader om hier wat te kopen

Correct, snel en goed

Correcte bevestiging van mijn bestelling en correcte levering. Prima produkt en snel geleverd.

Levering

Conform afspraak geleverd. Netjes verpakt.

Bestelling was eenvoudig te plaatsen en.

Bestelling was eenvoudig te plaatsen en de levering was zoals op de site beloofd razendsnel. Top ervaring!

Snelle levering.

Snelle levering.

Van aankoop tm bezorging liep alles.

Van aankoop tm bezorging liep alles zoals het moet zijn!

Snel de juiste bestelling toegezonden

snelle levering, complimenten.!

Vlot gegaan

Vlot gegaan, brievenbus pakketje, en ik draag weer eens m�n oude vertrouwde Deal boxers!

Snel bezorgt!

Heel fijn als je bestelling al na ��n dag bezorgd word.

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Prijs kwaliteit verhouding TOP

Goed ontvangen. Keurig verpakt. Mooie prijs. Fijne website.

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over boxers.nl

boxers.nl is de grootste ondergoedwebshop van Nederland. Wij maken jou blij met kledingstukken waarmee jouw dag begint en eindigt. Tussen onze merken als Björn Borg, PUMA, Calvin Klein en Jack & Jones zit gewoon goed ondergoed voor iedereen. Heb je vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op, we helpen je graag!