Dubieuze gelinkte webwinkel

Ik heb onlangs bestellingen gedaan via directondergoed.nl. Tot drie keer toe kreeg ik andere boxers toegestuurd dan ik had besteld. Ik heb ze geretourneerd, maar kreeg geen reactie. Tussenpersoon Bol.Com heeft uiteindelijk terugbetaald. Ik schrijf dit hier omdat url van directondergoed.nl me doorsluist naar boxers.nl, blijkbaar verbonden met deze dubieuze webwinkel.

Snelle services, prima kwaliteit

Snelle services, prima kwaliteit

Super snelle levering

Super snelle levering. Betaalbare prijs voor 9 boxers. Bjorn Borg boxers zijn zoals altijd de perfecte boxer om te dragen. Al ruim 25 jaar niks anders als bjorn borg

Snelle levering en perfecte pasvorm

Snelle levering en perfecte pasvorm

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit, al is het in de loop van de jaren wel iets achteruit gegaan, worden dunner

Mijn bestelling werd keurig op tijd.

Mijn bestelling werd keurig op tijd bezorgd.

Kwaliteit

Gewoon goed

Boxers

Boxers zijn van prima kwaliteit alleen de levering van post nl was beroerd . Lag buiten in de regen tegen de voordeur aangegooid .

Keurige en tijdige levering

De bestelling werd keurig en stevig verpakt binnen 48 uur afgeleverd in de pakketautomaat van Post NL, hartstikke fijn

Altijd betrouwbaar

Altijd betrouwbaar

Vlotte bezorging

Vlotte bezorging

Prima en snel

Prima en snel

Supersnel

Zondagmiddag besteld en maandagochtend geleverd. Prima, snelle levering!

�s avonds om 2100 besteld..volgende.

�s avonds om 2100 besteld..volgende morgen al geleverd...ze zeggen ook op de website dat dit het geval is...maar maken het ook waar ! Goede kwaliteit. Ga hier zeker weer bestellen. Ron uit Zaandam

Ik heb 25 november besteldt tot nu toe niks gekregen.

25 november ik heb 10 stuks bamboe onderbroek besteldt maar tot nu toe niks gekregen.

Duidelijke website

Duidelijke website. Ruime keuze. Snelle levering. Ik ben tevreden.

Ik heb niet gevraagd om via de mail.

Ik heb niet gevraagd om via de mail gevraagd te worden om een review.

Komt belofte na

Snelle, nette levering

Snel en perfect product.

Snel en perfect product.

Netjes op tijd bezorgt

Netjes op tijd bezorgt

Snelle levering en top onderbroeken van.

Snelle levering en top onderbroeken van goede kwaliteit.

Lekker snelle en duidelijke levering!

Lekker snelle en duidelijke levering!

Bj�rn Borg boxershort .

Snelle levering en en als een cadeau ingepakt en kreeg er 1 boxershort bij als cadeau. De boxershort die zijn ????

Snelle afhandeling

Snelle afhandeling

Alles naar wens!

Alles naar wens!

Louis Braillestraat 6 01

7442 DG Nijverdal

Over boxers.nl

boxers.nl is de grootste ondergoedwebshop van Nederland. Wij maken jou blij met kledingstukken waarmee jouw dag begint en eindigt. Tussen onze merken als Björn Borg, PUMA, Calvin Klein en Jack & Jones zit gewoon goed ondergoed voor iedereen. Heb je vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op, we helpen je graag!